fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בנה של מנהלת האגף מככב בסרטון "הפחים המוטמנים" בנוף הגליל

הבעל "המסונג'ר" פול מקרוב, 26, בוגר מגמת תיאטרון בתיכון וסטודנט לשעבר בבית הספר למשחק ניסן נתיב * "אני לא נשוי עדיין, אבל היה נחמד לשחק את הבעל שאשתו מסנג'רת אותו והוא עונה לה בסובלנות ובאהבה"
כוכב—כיכב בסרטון. פול מקרוב (צילום שי אלמליח)
כיכב בסרטון. פול מקרוב (צילום שי אלמליח)

עיריית נוף הגליל מלווה את פיילוט הצבת הפחים המוטמנים בשכונה הדרומית בקמפיין הסברה אינטנסיבי, שמטרתו להטמיע בקרב בתושבים את הרגלי השלכת האשפה בפח החדש המיועד לפסולת ביתית בלבד/ במסגרת הקמפיין תושבי השכונה קיבלו לבתיהם פלאייר שאלות ותשובות, נתלו פלקטים בכניסות לבנייני המגורים, הוצבו שלטי חוצות וליד כל פח הותקן שלט צבעוני, שמסביר איזו פסולת יש להשליך לפח המוטמן.

לקמפיין שמתנהל גם ברשתות החברתיות, נוסף בשבוע שעבר סרטון הומוריסטי שמעביר את המסר באמצעות עלילה, אשר במרכזה בעל "מנוג'ס" על ידי אשתו בדקות היקרות של הבוקר, כשהוא יוצא מן הבית בדרכו לעבודה. האישה שיצאה לפניו מבקשת לוודא באמצעות שורה של שיחות טלפון "חפרניות" האם כיבה את הבוילר, בדק שהדלת נעולה, לקח עמו את שקית האשפה, הניח חדשה במקומה ועוד. את תפקיד הבעל הסובלני משחק פול מקרוב בן 26 מנוף הגליל, בעל רקע מקצועי בלימודי משחק. פול נענה לבקשת דוברת העירייה אורנה בוחבוט, לאחר שנודע לה על כישורי המשחק שלו מאמו, מנהלת האגף להגנת הסביבה בעירייה.

"מה לא עושים בשביל אימא?", אמר פול בתגובה והתייצב ללוקיישן שנבחר גם הוא בהתנדבות של תושבת העיר בשכונה הדרומית. הסרטון עצמו צולם על ידי דימיטרי זוזוליה תושב נוף הגליל, התסריט נכתב על ידי דוברת העירייה אורנה בוחבוט וטופל לוגיסטית על ידי מורן פוגל מרכזת תחום הניו מדיה, כך שהסרטון הופק בעלות כמעט אפסית.

"אני לא נשוי עדיין, אבל היה נחמד לשחק את הבעל שאשתו מסנג'רת אותו והוא עונה לה בסובלנות ובאהבה", סיפר פול  וציין כי בשלב זה של חייו הוא הניח בצד את חלומו להיות שחקן ומתמקד בלימודי תואר ראשון במכללת יזרעאל. "סיימתי לימודי תיאטרון בתיכון אלון, למדתי שנה בבית הספר למשחק של ניסן נתיב ועוד תקופה בבאר שבע. אני אוהב לשחק, אבל זה מקצוע לא פשוט".

פול משתתף גם במיזם 'תוצרת הארץ' במסגרתו סטודנטים פעילים מובילים אירועים חברתיים ויוזמות למען הצעירים. אגב סרטון הפחים המוטמנים זכה לתגובות אוהדות בקרב הצופים ברשת ומאות שיתופים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות