fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

במכללת עמק יזרעאל מתמחים בקנאביס רפואי

התכנית הייחודית תיתן מענה תעסוקתי לאחת התעשיות המשגשגות ביותר בישראל שכבר משכה אליה יזמים בולטים
חוות גידול קנאביס (צילום משטרת ישראל)
חוות גידול קנאביס (צילום משטרת ישראל)

המכללה האקדמית עמק יזרעאל פתחה השבוע את שנת הלימודים עם התמחות חדשה פורצת דרך בקנאביס רפואי במסגרת לימודי תואר ראשון. התכנית הייחודית תיתן מענה תעסוקתי לאחת התעשיות המשגשגות ביותר בישראל שכבר משכה אליה יזמים בולטים ובעלת פוטנציאל כלכלי של מאות מיליארדי דולרים. ההתמחות, שתהיה חלק מהחוג למדעי ההתנהגות, תעסוק בשלושה היבטים מרכזיים בתחום: גידול וייצור קנאביס רפואי, רפואה ופרמקולוגיה, כלכלה ומשפט, במסגרת החוג למדעי ההתנהגות.

נשיא האקדמית עמק יזרעאל פרופ' יצחק הרפז: "תעשיית הקנאביס היום היא מה שהייתה תעשיית הסייבר לפני עשר שנים. גם את התעשייה הזו ישראל צריכה ויכולה להוביל. התעשייה הזו כבר מאופיינת בלא מעט מיזמים וטכנולוגיות חדישות, וכבר עכשיו ברור שהפוטנציאל הכלכלי שלה יכול להגיע גם לעשרות מיליארדי דולרים. מתוך החשיבות העליונה שאנחנו רואים בחדשנות ובהכשרת בוגרינו למקצועות החדשים בשוק העבודה, אני גאה שהיינו הראשונים לפתח התמחות אקדמית בקנאביס רפואי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות