fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בלוז לכחולי המדים

משה חיוט שירת 30 שנה במשטרה, הבן שלו ויקי משרת כבר 26. אז מה הפלא שהנכד רועי, התגייס למשמר הגבול ושואף ללבוש בעתיד את המדים הכחולים?
אבא ויקי והבן רועי (צילום עצמי)
אבא ויקי והבן רועי (צילום עצמי)

התפוח לא נופל רחוק מהעץ. רועי חיוט מנצרת עילית, חייל בשרות צבאי סדיר, בן 19 מנצרת עילית, שסיים את לימודיו בבית הספר אורט אלון בנצרת עילית, התגייס לפני מספר חודשים למשמר הגבול והחלום שלו הוא להצטרף לכוחות המשטרה, עם שחרורו מהצבא. רועי חיוט נמצא בימים אלה בטירונות של משמר הגבול, שאורכת כחצי שנה.

סבא משה חיוט (צילום עצמי)
סבא משה חיוט (צילום עצמי)

מסתבר שהשרות במשטרה הוא חלק בלתי נפרד ממשפחת חיוט. סבא משה חיוט, שימש כשוטר במשטרת טבריה במשך 30 שנה, עד לפרישתו לגמלאות, לאחר קריירה מפוארת על מדים. אביו, ויקי חיוט, משרת כבר 26 שנה במשטרה ומשרת כיום בתחנת נצרת עילית.

אבא ויקי והבן רועי (צילום עצמי)
אבא ויקי והבן רועי (צילום עצמי)

"זה היה טבעי שהוא ילך למשמר הגבול", אומר האב הגאה ויקי חיוט, "סבא שלו היה שוטר, אבא שלו הוא שוטר, מה הפלא שגם הוא רוצה להיות שוטר? הוא רוצה להמשיך את המורשת ואת השושלת המשפחתית ואנחנו מחזקים אותו, עומדים מאחוריו ומחזיקים לו אצבעות".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות