fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

RARE 55 – גן העדן לקרניבורים בקריית ביאליק והסביבה

ישראלים רבים הם קרניבורים ואינם מוותרים על המנגל ועל נתחי בשר טובים, שיהיה כיף לשבת עם החבר'ה והמשפחה. אנשים אלה, יודעים להעריך ולקנות נתחי בשר איכותיים. הם לא ירכשו בשר מכל אטליז. אם אתם שייכים לקבוצה זו של אנשים, ואתם גרים באזור חיפה והקריות, הבשורה המשמחת היא שבקריית ביאליק, נפתחה חנות הרשת של 55RARE  שהיא אחת מהרשתות המובילות בתחום הבשר ומוצריו. אביב בוכריס בעל החנות, בחור צעיר, שעולם הבשר קסם לו כבר שנים רבות, הוא חובב בשר מושבע ואף שף בשרים. אביב, מגיע לאירועים רבים כבר שנים כאשר הוא זה שאחראי באירוע, על כל נושא הבשרים הניצלים על האש ומגוון מנות נוסף אשר יגרום לכם לדבר על האירוע שלכם עוד רבות
RARE 55 – גן העדן לקרניבורים בקריית ביאליק והסביבה | צילום: לירון שרף

השמועה על פתיחת סניף חנות הבשר פרצה כאש בשדה קוצים!

"אנשים כבר ממש חיכו שניפתח" מספר לי אביב, השמועה על פתיחת הסניף של רשת 55 RARE, פרצה כמו אש בשדה קוצים. אנשים רבים כאן אוהבים לאכול בשר איכותי והחלו להגיע אליי ולספר על החנות לחבריהם הקרובים ובני משפחתם, אנשים אוהבים להיות  פה. כל נושא האוכל בישראל ובמיוחד כל הקשור לבשר, ניכנס למודעות, הישראלים אוהבים איכות! ואני נהנה לשרת ולייעץ ללקוחותיי, לתת מתכוני בשר מיוחדים והם פשוט עפים על זה!

 

ספר לי על עצמך איך הגעת לתחום הבשר?

טוב, את האהבה לבשר איכותי תמיד הייתה לי. אבל תוך כדי השירות הצבאי שלי בקבע הבנתי שזה הזמן להתחיל לעבוד על הגשמת חלומות. זכיתי לקבל מהמערכת הצבאית סל כלים חיוניים לחיים, כמו כושר המנהיגות, תכנון לוגיסיטי לפי צורך וכדומה, כך שלקחתי את זה גם בתחום שאותו אני אוהב.

למדתי להיות שף בשרים, כאשר אספתי משם את רזי הבשר ועם הניסיון, אף התחלתי להמציא מתכונים משלי. לא מזמן, כאשר רציתי להתפתח עוד ולא הסתפקתי רק באירועים שונים של בשרים על האש, הוגשם החלום על חנות בשר משלי בקריית ביאליק שם נולדתי וגדלתי, מתוך הכירות ארוכה וראייה ערכית דומה והחלטתי לחבור לרשת הבשרים RARE 55.

RARE 55 – גן העדן לקרניבורים בקריית ביאליק והסביבה | צילום: לירון שרף

פתחנו את חנות הבשר תוך יישור קו עם האופי העיצובי של שאר סניפי הרשת

שוחחתי עם אביב בוכריס,  כאשר למרות כל המצב המתוח בצפון, אזרתי אומץ והגעתי לחנות הבשרים שלו, אחד מסניפי הרשת של 55  RARE. החנות הנפלאה והמזמינה הזאת, ממוקמת באפקה במרכז המסחרי של קריית ביאליק בסמוך לעיר חיפה. אביב סיפר לי, כי זוהי רשת חנויות בשר פרימיום , שיש לה 4 סניפים הנמצאים בקצרין, נשר, טבריה וקריית ביאליק, כאשר חלקם כבר פועל כמה שנים.

מהיכן מגיע הבשר שאתה משווק ללקוחות?

שאלה טובה, ענה לי אביב. לרשת מפעל בשר חדיש  בקצרין רמת הגולן, בעל רשיון יצרן בסטנדרטים הגבוהים ביותר בשוק, כל הבשרים מגיעים מקוצבים וארוזים באריזות וואקום לשמירה על טריות וניקיון בשר , "אנחנו מתמחים במגוון רחב של סטייקים איכותיים שעוברים בקרת איכות קפדנית במפעל שלנו" מספר אביב.

RARE 55 – גן העדן לקרניבורים בקריית ביאליק והסביבה | צילום: לירון שרף

אני שגם מאוד אוהבת לאכול בשר, ומכירה היטב את רזי המטבח, גיליתי שבחנות הבוטיק שמנהל אביב, ישנה מחלקה שיש בה את כל הכלים המקצועיים והנלווים לצליית בשר על האש. כמו כן, הרטבים והתבלינים הייעודיים לבשר, הוא מייבא מחו"ל מאחד הספקים הידועים. אפשר למצוא בחנות, את כל סוגי המלחים הכוללים גם, מלח לעישון, פחמים ומוצרים נוספים לבישול ארוך של בשר.

RARE 55 – גן העדן לקרניבורים בקריית ביאליק והסביבה | צילום: לירון שרף

איך המחירים של הבשר בחנות הבוטיק שלך?

אם נגדיר את זה, המחירים שאני דורש הם נמוכים בהשוואה לאטליזים והמחירים לבשר האיכותי והטרי שאני הבטתי בחנות הבשרים המרשימה של אביב, כאשר הבחנתי כמה היא מלאת אופי, אז אם אתם גרים בחיפה והקריות מומלץ כי לא תפספסו את חנות הבשרים 55 RARE, שהיא חנות בוטיק למוצרי בשר נדירה, שפשוט יש בה הכול!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות