fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"ביקוש מטורף למכרזים בנצרת עילית"

הנתונים הוצגו בישיבת עבודה מקצועית בהשתתפות ראש העיר רונן פלוט, ראש מטה הדיור במשרד האוצר זאב ביילסקי, ראש הרשות להתחדשות עירונית, חיים אביטן ויו"ר הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה אורי אילן
ישיבת העבודה השבוע (צילום דוברות העירייה)
ישיבת העבודה השבוע (צילום דוברות העירייה)

ראש עיריית נצרת עילית, רונן פלוט, קיים ישיבת עבודה מקצועית עם צמרת מקבלי ההחלטות בתחום הדיור הציבורי וההתחדשות העירונית במשרדי האוצר והשיכון.

ישיבת העבודה השבוע (צילום דוברות העירייה)
ישיבת העבודה השבוע (צילום דוברות העירייה)

בישיבה השתתפות ראש מטה הדיור במשרד האוצר זאב ביילסקי, ראש הרשות להתחדשות עירונית במשרד השיכון חיים אביטן, יו"ר הוועדה המחוזית לתכנון ובניה אורי אילן, מנהל מחוז הצפון במשרד השיכון שלמה פייבלוביץ', סגניתו סימה חמו, יו"ר וועדת המשנה לתכנון ובניה אלכס גדלקין ועובדי מנהל ההנדסה בעירייה בראשות מהנדסת העיר סבטלנה גרמן.

מנהל מחוז הצפון במשרד השיכון  הציג נתונים המצביעים על ביקוש שיא למכרזים ששווקו לאחרונה  ברחוב רימון ומצפור ברק. "מעולם לא היה דבר כזה ש- 13 קבלנים ניגשים למכרז אחד ברחוב רימון, זה שיא של כל הזמנים", אמר פייבלוביץ'.

בישיבה צוין כי גם בקרב התושבים עצמם ניכרת התעניינות גבוהה ועל פי הנתונים, ברשימת המתנה למכרז "מחיר למשתכן" למעלה מ- 500 משפחות וזוגות צעירים.

ראש העיר פלוט ביקש לזרז את הליכי התכנון לביצוע מהיר ככל האפשר: "נצרת עילית נמצאת בתנופה מדהימה והופכת לאטרקטיבית לא רק לתושביה אלא גם למשפחות צעירות מחוץ לעיר שמתלבטות היכן להקים את ביתן. העיר מציעה איכות חיים ברמה הכי גבוהה שיש ומחכה בקוצר רוח להתחלות הבנייה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות