fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בחמישי הקרוב: הפועל נוף הגליל נגד מ.ס. אשדוד

הקבוצה של ירון הוכנבוים תקיים משחק אימון ראשון לאחר פגרת הקורונה
ירון הוכנבוים (צילום חגאג רחאל)
ירון הוכנבוים (צילום חגאג רחאל)

הפועל נוף הגליל מהליגה הלאומית נגד מ.ס. אשדוד מתחתית ליגת העל, זה יהיה משחק האימון הראשון שתקיים הקבוצה עם חידוש האימונים לקראת חידוש המשחקים, שנקטעו עקב פגרת הקורונה. המשחק יתקיים ביום חמישי הבא באצטדיון הי"א באשדוד.

יהיה זה משחק הבכורה של המאמן ירון הוכנבוים כמאמן נוף הגליל. כזכור, הליגה נקטעה רגע לפני המשחק בין נוף הגליל לאום אל פאחם. הוכנבוים, שאימן ברמת השרון החליף את המאמן איתי מרדכי.

ירון הוכנבוים: "לחזור לנוף הגליל זה הדבר הכי טבעי עבורי, זה סוג של בית עבורי". המאמן הוסיף: "התרגשות? יש עוד שלושה שבועת להכין את הקבוצה. אולי במשחק הראשון תהיה התרגשות קלה, אבל מאמין שזה יעבור מהר מאוד".

משחק אימון נוסף יתקיים בתאריך 26 לחודש נגד הפועל עכו בעכו, ויחל בשעה 10:00 בבוקר. בשעה שרוב קבוצות הליגה נחו בתקופת הקורונה, הקבוצה של ירון הוכנבוים הספיקה לקיים 9 אימונים. בסופ"ש הזה קיבלו השחקנים חופשה והאימונים יתחדשו ביום ראשון.

סוגרים עונה

שני משחקי הליגה שנותרו לקבוצה עד סיום העונה הם נגד הפועל אום אל פאחם ביום שני (1/6) בעילוט ונגד הפועל קטמון ביום חמישי (4/6). שני המשחקים ייפתחו בשעה 19:00 וייערכו ללא קהל. כרגע הסיכויים להשתחל לפלייאוף העליון אפסיים, אבל בנוף הגליל אומרים כי הם מתכוונים להילחם כל עוד יש סיכוי ולו הקלוש ביותר.

הזר הצעיר של הקבוצה, ברי אבובקר, שהגיע בקול תרועה רמה מקבוצת הנוער של מכבי חיפה, עזב את הארץ עם פרוץ משבר הקורונה ולא צפוי לחזור. כזכור, סבל אבובקר מפציעה ממושכת וכמעט ולא שיחק העונה.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות