fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אתר פולני בחר בדודו ביטון לאחד מ- 10 הזרים הטובים בויסלה

בעונת 2011/12 כיכב חלוץ הפועל עפולה במדי מועדון הפאר הפולני ויסלה קרקוב* הוא כבש 16 שערים ב- 36 משחקים, כולל שערים בליגה האירופית
דודו ביטון (צילום חגאג רחאל)
אופטימיות. דודו ביטון (צילום חגאג רחאל)

את עונת 2011/12  לא ישכח חלוץ הפועל עפולה, דודו, ביטון עוד המון זמן. זו הייתה עונת השיא של השחקן בקריירה הענפה שלו, בה עבר לא מעט קבוצות ושיחק בחמש ארצות שונות.

באותה עונה הוא שיחק במדי קבוצת ויסלה קרקוב הפולנית, כבש 16 שערים, כולל 3 בליגה האירופית לרשת אודינסה האיטלקית, טוונטה אנסחדה ההולנדית ופולהאם האנגלית ועשה עם קבוצתו עונה מדהימה. באותה עונה הקבוצה עלתה שלב בליגה האירופית ונחשבה להצלחה גדולה. אגב, באותה עונה שיתף ביטון פעולה עם מאור מליקסון.

השבוע קיבל חותמת לכך שעונה בקרקוב הייתה מופלאה, כאשר אתר פולני בחר בן לאחד מ- 10 הזרים הטובים ששיחקו אי פעם בויסלה קרקוב. הבחירה הייתה של אוהדי ויסלה, שמסתבר כי לא שכחו את החלוץ בן ה- 31. "שלחו לי בפולנית את הכתבה, מישהו מארגון האוהדים שלהם. זה אתר בפולין שעשה את הבחירה", הוא אומר. ביטון סיכם ואמר: "כבוד גדול להיבחר לאחד מעשרת הזרים הטובים של ויסלה קרקוב בכל הזמנים ולהיות חלק מההיסטוריה של המועדון הענק הזה. המועדון, העיר והאוהדים תמיד יישארו בלבי".

ביטון עדיין ממתין לשער בכורה במדי הפועל עפולה, לשם כך הובא לקבוצה. "בלי השערים של דודו ביטון אין לנו מה לחפש בליגה", אומרים בעפולה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות