fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אשום: תושב עפולה שדד 4 בנקים, הלבין הון וזייף רכב

החוקרים הצליחו לאסוף ראיות, אשר קושרות את החשוד באופן ישיר לביצוע שודים בעפולה, שבוצעו על ידו בין השנים 2017-2019, במהלכן שדד מאות אלפי שקלים
השודד כפי שנקלט במצלמות האבטחה
השודד כפי שנקלט במצלמות האבטחה

כתב אישום הוגש השבוע נגד תושב עפולה בגין 4 שודים של בנקים בעפולה, הלבנת הון וזיוף סימני היכר של הרכב.
לפני כשבועיים התקבל במוקד 100 של משטרת ישראל אודות שוד סניף  בנק בינלאומי בעפולה. הנאשם (52,עפולה), כך על פי כתב האישום, נכנס לבנק, ניגש לכספרית ובאיומי אקדח דמה שדד סכום כסף של עשרות אלפי שקלים. ביציאתו מהבנק הוא נעצר על ידי שוטרים.
במהלך חקירה מורכבת, תוך ביצוע מגוון פעולות אופרטיביות ותוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת הצליחו החוקרים לאסוף ראיות, אשר קושרות את החשוד באופן ישיר לביצוע 3 שודים נוספים של בנקים בעיר עפולה, אשר בוצעו על ידו בין השנים 2017-2019, במהלכן שדד מאות אלפי שקלים.
הנאשם פעל באותה שיטה וביצע שודים באמצעות  אקדח דמה כאשר הוא נכנס לבנק רעול פנים, מאיים על הכספרית ודורש למסור לו כסף. בסמוך לאחר כל אירוע שוד, כך על פי כתב האישום, הפקיד הנאשם חלק הארי משלל השוד בחשבון בנק שלו. את ההפקדות פיצל הנאשם לסכומים קטנים, לרוב מתחת ל-10.000 שקל וזאת במטרה להסתיר את מקור הכספים. בנוסף זייף הנאשם וטשטש סימני זיהוי של הרכב באופן שהיה מסתיר את לוחיות הרישוי של רכבו ע"י לוחית רישוי אחרת ובכך עשה מעשה המקשה לזיהוי רכב, אשר שימש אותו לביצוע השוד.
במסגרת החקירה, אשר הופקדה בידי צוות חקירה מיוחד ולוותה ע"י פרקליטות מחוז צפון, אספה המשטרה עדויות וראיות שונות  והביאה לגיבוש תשתית ראייתית כנגד הנאשם לצורך הגשת כתב אישום. מעצרו של הנאשם הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בנצרת ואתמול, עם סיומה של החקירה הוגש נגדו, באמצעות פרקליטות מחוז צפון, כתב אישום ובקשה למעצר עד תום הליכים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות