fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איתי מרדכי על האוהדים שקראו לו להתפטר: "ברור שהם שליחים של מישהו"

"לא מעניין אותי לא פוליטיקה ולא פרוטקציה, אני עושה רק מה שטוב לקבוצה, אבל יש כאלה שזה לא מוצא חן בעיניהם והם מלכלכים ומשמיצים" * גורם במועדון: "הגענו למצב טוב אם אחרי משחק שכבשנו חמישייה האוהדים מבקשים מהמאמן להתפטר"
לא מושפע מספקולציות. איתי מרדכי (צילום חגאג רחאל)
עוזב ברוח טובה. איתי מרדכי (צילום חגאג רחאל)

היחסים בין מאמן הפועל נוף הגליל, איתי מרדכי, ידעו עליות ובעיקר מורדות. הדברים הגיעו לשים אתמול, בתום הניצחון הענק 0-5 על בית"ר תל אביב/ בת ים, כשהאוהדים במקום לחגוג את הניצחון קראו למאמן להתפטר. במהלך המשחק תלו שלט ענק בו קראו לו להתפטר.

גורם במועדון הגדיר את התנהגות האוהדים כ"בושה וחרפה", ואמר "הגענו למצב טוב אם אחרי משחק שכבשנו חמישייה האוהדים מבקשים מהמאמן להתפטר".

"השחקנים כבר הבינו, חבל שהמשמיצים עדיין לא הבינו, שהכל אצלי מקצועי", אומר בתגובה המאמן, "לא מעניין אותי לא פוליטיקה ולא פרוטקציה, אני עושה רק מה שטוב לקבוצה, אבל יש כאלה שזה לא מוצא חן בעיניהם והם מלכלכים ומשמיצים".

מרדכי מוסיף ואומר: "לא מתעסק בפוליטיקה זולה, הרי ברור שהם שליחים של מישהו, יש פה צוות מקצועי מעולה שעובד קשה ועומד ביעדים למרות התנאים הקשים, מנהל מקצועי ומנהל קבוצה שעובדים יומם ולילה, חבל שיש אנשים שמסיתים וחבל שמכניסים מניעים אישיים על חשבון הקבוצה. אני לא שם, אני מתרכז רק בעבודת האימון ובטובת המועדון והשחקנים".

איתי מרדכי מעביר מסר לראשי המועדון: "אני רוצה להישאר ולאמן כאן גם בעונה ההבאה" ואומר: "אני חושב שראש העיר סיכם מצוין את היעדים שהצבנו העונה ואיזה עונה קשה אנחנו עוברים ולמרות הכל אנחנו עומדים ביעדים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות