fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איתי מרדכי: "את ההרכב אני קובע רק בבוקר יום המשחק"

מאמן הפועל נוף הגליל על הספקולציות החוזרות ונשנות לפני כל משחק לגבי ההרכב בו יעלה * "אני לא מושפע מרעשים חיצוניים וגם לא נותן לשחקנים להיות מושפעים מכך"
לא מושפע מספקולציות. איתי מרדכי (צילום חגאג רחאל)
עוזב ברוח טובה. איתי מרדכי (צילום חגאג רחאל)

"אנחנו מתכוננים לשלושה משחקים בשבוע אחד", אומר מאמן הפועל נוף הגליל, שקבוצתו תשחק מחר (שישי) נגד מכבי אחי נצרת בעילוט, ביום שלישי תארח את מכבי פתח תקווה ובשישי הבא תסיים את הסדרה הלחוצה במשחק חוץ נגד הפועל ראשון לציון.
מרדכי שסופר כבר שני ניצחונות רצופים ושישה משחקים ברציפות ללא הפסד, נדהם לראות שוב שוב ספקולציות לגבי ההרכב בו יעלה בכל משחק. "אני בקושי יודע מי יעמוד לרשותי באימון, אז לדבר על הרכב"?, הוא תוהה ומבהיר: "אני לא מושפע מרעשים חיצוניים וגם לא נותן לשחקנים להיות מושפעים מכך. את ההרכב אני קובע לפי מה שאני חושב  שיהיה הכי טוב עבורנו במשחק. מי שמכיר אותי יודע שאני מגבש את ההרכב במהלך כל השבוע ומקבל החלטה סופית רק בבוקר יום המשחק".
על האווירה בקבוצה אומר המאמן: "כל מי שיבוא לאימונים יראה עד כמה הקבוצה התגבשה והאווירה טובה. כל שחקן יודע את מקומו. האווירה היא של כדורגל נטו וזו הצלחה הכי גדולה שלי. אנחנו לא מוותרים על רצינות של השחקנים והצוות למרות התנאים הקשים מתחילת העונה".
 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות