fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחרי 20 שנה….

בוגרי אורט שרת בנוף הגליל משנת 2000 קיימו פגישת מחזור מרגשת בפלאג אין ברמת ישי * הגיעו בוגרים מכל רחבי הארץ ואפילו... שלוש מורות * מבין בוגרי השכבה יש גם זוג נשוי * "היה ערב קסום שלא ישכח עוד הרבה זמן", סיכמו
תמונה קבוצתית של משתתפי המפגש (צילום אופיר לוי)
תמונה קבוצתית של משתתפי המפגש (צילום אופיר לוי)

לפני 20 שנה הם סיימו את בית הספר המקיף אורט שרת בנצרת עילית, בשבת האחרונה הם נפגשו לפגישת מחזור מרגשת בפלאג אין ברמת ישי.

בני 37-38, כמעט כולם נשואים, אבות לילדים, הם הגיעו לפגישת המחזור מכל רחבי הארץ, כשהרחוקות בהם טינה ורחל הגיעו מבאר שבע. במשך מספר שעות הם חזרו לימי בית הספר העליזים, העלו זיכרונות וסיפרו זה לזה כמה טוב היה פעם. למרבה הפלא ובניגוד לשכבות אחרות, רבים ממסיימי שנת 2000 עדיין מתגוררים בעיר, שבינתיים הפכה את שמה לנוף הגליל.

ערב זה לא היה יוצא לפועל ללא ההתגייסות המלאה של חברי הוועד: ראובן שניידר, שרון טל, אושרת וייצמן, ורד בייזברג, רויטל בירנבאום ורווית אזולאי.

קדמן לאירוע חודשים של תכנונים, טלפונים, הודעות בכל מדיה אפשרית והענות מדהימה של רוב בוגרי המחזור. לערב המרגש הגיעו גם חלק מהמורים שלימדו אותם בזמנו: המורה המיתולוגית להיסטוריה, אילנה בן דוד, אורית בר זיו וטובה חנן.

בין הבוגרים שהגיעו  ירון טל, הרמן רוזנברג, רגינה שי, יוסי קיקו, ליאור אדלר,  יוסי דברשוילי, דוד מורלי, טל שחם, נעם גרינשטיין, רועי שפיץ, אליחי בלומברג, מיכאל גורביץ', דודו סטלורו ועוד רבים וטובים.

מארגני האירוע שרון טל וראובן שניידר (צילום אופיר לוי)
מארגני האירוע שרון טל וראובן שניידר (צילום אופיר לוי)

אגב, מבין בוגרי השכבה יש גם זוג בוגרים נשואים: אושרת וייצמן ונעם גרינשטיין.

"היה ערב קסום שלא ישכח עוד הרבה זמן", סיכמו הבוגרים את האירוע וכבר החלו בהכנות למפגש הבא. "הפעם זה לא ייקח 20 שנה  עד שניפגש שוב", הבטיחו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות