fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחמד קסום: "מקווה שבעוד שבועיים אהיה כשיר לשחק"

המגן הוותיק חוזר לעניינים ורעב לכדורגל, אבל לא בטוח שיש לו מקום בהפועל נוף הגליל, לאור השתלבותו של תום סקלובין הצעיר * "חזרתי להתאמן וזה כיף גדול", הוא אומר
אחמד קסום
הבין את הרמז. אחמד קסום (צילום חגאג רחאל)

המגן הוותיק, אחמד קסום, מתאמן כבר שבועיים בהפועל נוף הגליל, לאחר שהחלים מפציעה ארוכה וקשה, שמנעה ממנו לשחק העונה. למעשה קסום, שבחודש הקרוב יחגוג את יום הולדתו ה- 35, מושבת מאז חודש מרץ השנה, שכנכנס כמחליף נגד הפועל עפולה, בילה 6 דקות על המגרש, נפצע ויצא. אז לא שיחק משחק רשמי. בנוף הגליל לוקחים בחשבון שייקח לו זמן להיכנס לעניינים ומבחינתם, לא שטוח שיש להם את הזמן.

"חזרתי להתאמן וזה כיף גדול", אומר קסום, מלך שערי בני סכנין בכל הזמנים, שבנוף הגליל תפקד כמגן. בתחילת העונה הביאה נוף הגליל את עודד לקיים בעמדת המגן הימני, בשבועות האחרונים מתנחל על המשבצת המגן הצעיר והמוכשר תום סקלובין מקבוצת הנוער.

-קסום, איך נראית לך הקבוצה העונה?

"קבוצה טובה, רואים שבתקופה הקרובה הקבוצה יותר ויותר מתחברת וזה בא לידי ביטוי בתוצאות".

-מתי להערכתך תהיה כשיר?

"אני מקווה שבעוד שבועיים שלושה אהיה כשיר לשחק בליגה. אני מצפה לכך בכיליון עיניים, אתה לא יודע כמה הכדורגל היה חסר לי בתקופה שישבתי בחוץ".

-יהיה לך קשה לחזור להרכב, לא שיחקת תקופה ארוכה, מצפה לשחק לפני עודד אלקיים ותום סקלובין?

"את זה אני לא יודע ולא יכול להגיד. יש מאמן, יש מנהל מקצועי, הם מחליטים מי ישחק ומי לא. אני יכול רק לעשות את המקסימום. בסופו של דבר יש צוות מקצועי והוא מחליט".

-איך התרשמת מתום סקלובין?

"הוא ילד צעיר ומוכשר שכל עתידו לפניו. הוא צריך עוד קצת ניסיון והשמיים יהיו הגבול עבורו. בהחלט יש לו עתיד".

המאמן איתי מרדכי: "אחמד קסום חזר להתאמן אחרי מספר חודשים בחוץ, הוא נראה טוב ובריא, אם ימשיך ככה יש סיכוי טוב שישתלב אצלנו בסגל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות