fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אדר בעמקים: 290 דירות נמכרו עוד לפני תחילת הבנייה

הבנייה באתר במגדל העמק החלה ושלב היציקות לשני המתחמים הראשונים בעיצומו, את התקדמות הבנייה חגגה החברה באירוע הנחת אבן פינה מרגש
זמיר אסור, גומי פרטוש, חובב ביטון, דוד ביטון ושלמה פייולוביץ בטקס אבן הפינה (צילום עצמי)
זמיר אסור, גומי פרטוש, חובב ביטון, דוד ביטון ושלמה פייולוביץ בטקס אבן הפינה (צילום עצמי)

בסופ"ש התקיים אירוע הנחת אבן פינה לפרוייקט "המושבה בשריד" של קבוצת "אדר בעמקים". באירוע, חגגו את התחלת הבנייה  של 2 המתחמים הראשונים בשכונה החדשה בה מתוכננות להיבנות  474 דירות, מתוכן 297 במחיר למשתכן. ג'ומי פרטוש, בעלי קבוצת אדר בעמקים אמר באירוע  שאחרי שנה אינטנסיבית שלו ושל הצוות הוא גאה ומתרגש לראות את הבניינים מתחילים להיבנות ואת הקהילה החדשה מתחילה להתקדם.

הפרויקט יוצא לדרך מגובה מראש בהתחייבות של היזמים לאכלוס תוך 24 חודשים ומחוזק ביישום הולך ומתקדם של תשתיות חדשות (כביש גישה , מחלף דו שלבי לכביש המהיר , מוסדות ציבור וחינוך בתוך השכונה ועוד…), פרי הסכם הגג של העיריה ומשרד הבינוי והשיכון שיקלו על נגישות והתאקלמות הדיירים . כיבדו בנוכחותם ר' המחוז במשרד הבינוי והשיכון מר שלמה פיילוביץ, ג'ומי פרטוש בעלי קבוצת "אדר בעמקים", זמיר אסוס וחובב ביטון שותפים ב״אדר בעמקים״, לקוחות החברה, קבלנים, יועצים ושותפי דרך. ז'אן מישל פרטוש, יזם ובעלים חברת אדר בעמקים: "אנחנו נרגשים עם התחלת הבנייה והעלייה על הקרקע שהחלה בשבועות האחרונים בשטח השכונה העתידית".

עוד מוסיף פרטוש: "החכמה היא לבנות מגורים כשהתשתיות והתעסוקה כבר מבוססים.  אנו למדים מדוגמאות אחרות שבהן העיר גבתה מהלכי מגורים המוניים מבלי שיש אופציות תעסוקה או תשתיות ובכך תקעה את התקדמות הדירות. לשמחתנו, "המושבה השריד" נכנסת לפעולה על בסיס איתן שיצר הגב העירוני שלה עם 3 אזורי תעסוקה תוססים, מבני ציבור ושירותי קהילה ועם דחפורים שכבר נמצאים בשטח למיסוד התשתיות לשכונה חדשה לגמרי כדי שהדיירים לא יכנסו לאתרי בנייה".

שכונת שריד מהווה פתרון זמין, ריאלי ואיכותי לתמהיל גדול של משפחות: לזוגות צעירים מהעיר ומעמק יזרעאל, שאינם יכולים להרשות לעצמם להקים בית במושב או בקיבוץ בעקבות ההורים ועדיין יכולים להגשים את חלום הדירה החדשה באווירה קהילתית כפי שהורגלו אליה. לזוגות ומשפחות עם ילדים ממגדל העמק עצמה ומיישובי מועצה אזורית עמק יזרעאל, בואכה יוקנעם לרבות זוגות שרוצים להתקדם לבית משלהם בקהילה חדשה בסביבה חדשה לגמרי. לזוגות צעירים מהמרכז המעוניינים בחיי קהילה ולא יכולים להרשות לעצמם דירה במרכז וגם משפחות מבוססות שרוצות לשפר את הדיור הנוכחי שלהן או אפילו זוגות הרוצים לצמצם אותו ימצאו את מבוקשן בשכונה. בשבועות האחרונים התקיימו שני כנסי דיירים מוצלחים ואירוע מכירות פתוח לקהל הרחב.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות