fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: סיכום משחקי המחזור האחרון בליגות ב' ו-ג'

ניצחון חשוב במאבקי התחתית. איש המשק של סקציה מעלות אלי (פילון) תורג'מן, חוגג את הניצחון עם מבקיעי השערים: יוסף נעים וחיים בן דוד, והשחקן המצטיין בן פאר

ׁבית"ר נהריה (ליגה ב')

בית"ר נהריה, שוב עם מאמן זמני על הקווים, החמיצה הזדמנות להתקדם למקום החמישי בטבלה ולשפר את מעמדה במאבק על כניסה לפלייאוף העליון, כשספגה הפסד בית מפתיע לקבוצת התחתית, מכבי נח'ף.

הפתיחה הייתה דווקא אופטימית. דקה 20: מאי בר גיל הגביה כדור חופשי לרחבה ואליאור אביטן התרומם מעל ההגנה האורחת ונגח פנימה, 0:1 לנהריה. בדקה ה-40 כבש עמראן בריק מנהריה שער עצמי והקבוצות ירדו למחצית בשוויון, 1:1. בדקה ה-58 החזירה לעצמה נהריה את היתרון. אליאס חורי בעט כדור מתוך הרחבה, השוער האורח הדף, ורמזי מנאע עט על הכדור החוזר ומקרוב דחק פנימה, 1:2 לנהריה. בדקה ה-65, ניצלה נח'ף רפיון בהגנה הבית"רית, כבשה ושוב איזנה את התוצאה, 2:2. בדקה ה-90, הכשיל השוער הבית"רי יקיר חילאי שחקן אורח ברחבה, אותו ניצלה נח'ף כדי להשלים מהפך בדרך להכרעה, 2:3.

המאמן מיכה שושן: "הפסד לא מחויב, כי ברוב שלבי המשחק היינו בכמה דרגות יותר טובים מנח'ף. הם פשוט ניצלו טעויות קשות בהגנה שלנו והבקיעו. אם בית"ר נהריה רוצה להגיע לפלייאוף העליון אסור לה למעוד במשחקים כאלה. כמו שציינתי, אני בא רק לעזור ולכן הסכמתי להדריך את הקבוצה במשחק נגד נח'ף, אבל לא תמיד יסתדר לי להיות. אני מקווה שהם ימצאו מאמן למשחקים שנותרו, כי באמת יש להם העונה סיכוי טוב להגיע לפלייאוף העליון ויהיה חבל אם זה לא יקרה".

למזלה של בית"ר נהריה(מקום שישי, 34 נקודות), גם הקבוצות שמעליה לא ניצחו, כך שהפער בינה לבין המקום החמישי נותר על שתי נקודות.

סקציה מעלות (ליגה ב')

סקציה מעלות השיגה ניצחון סופר חשוב כשגברה בביתה על יריבתה לתחתית אל נהדא נצרת, 1:2.

מעלות שלטה במשחק בצורה כמעט מוחלטת וייצרה אינסוף הזדמנויות הבקעה. אלא שרק בדקה ה-35 היא הצליחה לכבוש, כשבר כהן שלח כדור עומק ליוסף נעים, שחדר לרחבה ובעט היישר לגופו של השוער האורח. נעים התעשת מהר והמשיך את הכדור שנהדף לעברו לתוך השער, 0:1 למעלות. חניכיו של המאמן ניסים שיון המשיכו ליזום, אבל כשלא כובשים – סופגים. בדקה ה-60 ניצלו האורחים בלבול בהגנת מעלות כדי להבקיע ולהשוות ל-1:1. בדקה ה-70 מימשה מעלות את שליטתה במגרש ועלתה ליתרון שני במשחק, מבעיטת עונשין מ-11 מ' שנבקעה לזכותה. חיים בן דוד, שנכנס כמחליף דקות ספורות קודם לכן, בעט פנדל מדויק וקבע ניצחון לקבוצתו, 1:2, שמותיר אותה במקום ה-11 בטבלה עם 23 נקודות, ובמרחק 2 נקודות מהמקום ה-13 שמוביל בסיום העונה למשחקי הישרדות נגד הירידה.

בן דוד: "כבר במחצית הראשונה היינו צריכים לגמור את המשחק, אבל לא היינו מספיק מרוכזים בהתקפה. כשנצרת הבקיעה את שער השוויון היה לחץ גדול, אבל לשמחתי, מהר מאוד זכינו בפנדל. לפני הבעיטה הרגשתי את כובד האחריות ואני שמח שהבקעתי וניצחנו. לצערי, גם כל הקבוצות שנאבקות אתנו בתחתית ניצחו, ככה שהסטטוס קוו נשאר. במחזור הקרוב מצפה לנו משחק עונה נגד מכבי נח'ף, ואנחנו צריכים לבוא מוכנים וחדורי מטרה וביטחון כדי לקחת נקודות. אנחנו לא נופלים מאף קבוצה בליגה ואסור שמועדון מסודר כמו סקציה מעלות ירד. אנחנו עדיין תלויים בעצמנו והמשחק הזה חשוב מאוד עבור עתיד המועדון, עבור האוהדים ועבור העיר מעלות".

אחי עכו (ליגה ב')

אחי עכו הפסידה במשחק חוץ לקבוצת התחתית מכבי ביר אל מכסור, 1:0, ונראה שהרימה ידיים במאבק על כניסה למשחקי הפלייאוף.

השער היחיד במשחק נכבש בדקה ה-89 בבעיטת עונשין מ-11 מ'.

חניכיו של המאמן פריד סכניני מדורגים במקום התשיעי בטבלה עם 28 נקודות ורחוקים 8 נקודות מהמקום החמישי שמוביל לפלייאוף.

 

הפועל כרמיאל (ליגה ג')

הפועל עירוני כרמיאל לא התקשתה מול האחרונה בטבלה הפועל דיר אל אסד וגברה עליה בביתה, 0:5. סהר דהאן פתח את מסכת השערים כבר בדקה העשירית. מידן שטיינברג הכפיל את היתרון בדקה ה-15, 0:2. בדקה ה-70, היה זה אוהד עדי שהרשית את השער השלישי, 0:3. גבי קסא, שנכנס כמחליף בדקה ה-71, כבש בדקה ה-74, והעלה את כרמיאל ל-0:4. דין כהן חתם את תוצאת המשחק עם שער שהבקיע בדקה ה-88.

הניצחון השאיר את חניכיו של המאמן לירון יגר במקום השלישי בטבלה עם 39 נקודות, ובפיגור 2 נקודות מצמד המוליכות: מכבי שעב והפועל צפת (41 נקודות).

יו"ר הקבוצה עומרי דרור: "למרות הניצחון, אנחנו לא מספיק טובים. עדיין לא אמרנו את המילה האחרונה במאבק על המקום הראשון, ובמחזור הקרוב, במשחק החוץ נגד מכבי אבו סנאן, שגם היא נאבקת על העלייה, נדע לאן פנינו מועדות. אם ננצח, הכל פתוח. מצפה לנו משחק קשה נגד קבוצה שניצחה אותנו בסיבוב הראשון בכרמיאל, ואם אנחנו רוצים להיות פקטור במאבק העלייה, אנחנו חייבים לנצח. אם נפסיד חלילה, נצטרך להיאבק על המקום השני בשאיפה להגיע לפחות למשחקי המבחן על העלייה".

הפועל נהריה (ליגה ג')

הפועל נהריה, שכבר מזמן גמרה להיות פקטור בליגה, ספגה במחזור האחרון תבוסה ביתית למכבי אבו סנאן, 6:0.

השחקנים עוד לא הספיקו להתחמם והאורחים מאבו סנאן כבר עלו ליתרון, 0:1, בדקה השלישית. בדקה ה-30 הכפילה אבו סנאן את יתרונה ל-0:2. בדקה ה-60 נותרה הפועל נהריה בעשרה שחקנים לאחר שאוראל אוחיון, ספג כרטיס צהוב שני והורחק. אבו סנאן, שגם ככה הייתה עדיפה, ניצלה את יתרונה המספרי כדי לכבוש בדקות 70, 75, 78 ו-85, ולחתום את התוצאה ב-0:6.

 הפועל שלומי (ליגה ג')

הפועל שלומי שוב הפסידה, הפעם להפועל סמיע מהצמרת, 0:5. המחצית הראשונה עוד הייתה שקולה והסתיימה ביתרון של האורחים, 0:1. במחצית השנייה, הגבירו האורחים מסמיע את הלחץ וכבשו עוד ארבעה שערים, בדקות: 60, 78, 84 ו-90.

יו"ר הקבוצה ערן גאון: "כמו שקורה לנו ברוב המשחקים העונה, אנחנו משחקים טוב, מהווים יריב די שקול לקבוצות היריבות ובסיום יורדים מהמגרש עם מחמאות ולא עם נקודות. למרות התוצאה, השחקנים נלחמו והשתדלו לעשות את המיטב ואין לנו שום טענות אליהם. אני מזכיר שוב שמדובר בקבוצה חדשה וייקח לנו קצת זמן כדי לצבור ניסיון. אני בטוח שבעתיד נהיה קבוצה טובה יותר וככה גם התוצאות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות