fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: מי יאמן את הפועל עכו בעונה הבאה?

מוקדש באהבה. גל קולני מהפועל עכו מקדיש את הניצחון לאשתו, מאיה, שחגגה יום הולדת 26

הפועל עכו השיגה במחזור האחרון ניצחון ביתי חשוב מאוד במאבקה בתחתית אחרי שגברה על האחרונה בטבלה, הפועל אשקלון, 0:1. השער היחיד במשחק נכבש בדקה ה-37. ג'ורג' דיבה שלח כדור עומק ארוך והקשר היפני, שהצטרף לקבוצה בחודש ינואר האחרון, המשיך בבעיטה אלגנטית מהאוויר כדור קשתי מדויק מעל השוער לתוך הרשת, 0:1 לעכו. הפועל עכו לא היטיבה לשחק, אבל נלחמה וידעה לשמור על יתרונה השברירי עד לסיום. מי שעוד ראוי למחמאות הוא השוער אופק אנטמן, שלקראת סיום המשחק הציל לקבוצתו שלוש נקודות יקרות כשמנע בהצלה כפולה מהאורחים להשיג שער שוויון.

המאמן אלי כהן, שפרק מתח רב בסיום המשחק, סיכם: "אני יודע שלא שיחקנו טוב, אבל אין לי בהרכב את מסי. במסגרת התקציבית הנוכחית אלו השחקנים שיכולנו להביא ואני מצדיע להם על כל מה שהם נותנים על המגרש. נלחמנו, ידענו לסגור טוב בהגנה ואני שמח על הניצחון ועל העובדה שהתרחקנו עוד קצת מהקו האדום ומהמקום שמוביל למשחקי המבחן. המטרה שלנו היא לשרוד בליגה הלאומית וכל משחק הוא קריטי ולכן כל נקודה חשובה עבורנו".

מי שעוד הייתה מרוצה היא מחזיקת זכויות הניהול בהפועל עכו קרן בן נשר, שבראיון שקיימה עם רז זהבי ואייל לחמן בתוכנית בערוץ הספורט, הבהירה את דעתה על זהות המאמן בעונה הבאה, במידה והקבוצה תישאר בליגה הלאומית.

"נכון שבתחילת העונה כיוונו לפלייאוף העליון, אבל דברים לא התחברו כמו שרצינו וקיווינו", אמרה בן נשר, "שבוע לפני פתיחת הליגה התברר שהתקציב ירד בצורה משמעותית בעקבות עזיבתו של הספונסר הראשי ודרישה לכיסוי חוב של 1.8 מיליון שקלים שהושת עלינו. זה משהו שלא לקחנו בחשבון. בתקציב הנוכחי, המטרה היחידה הייתה להישאר בליגה. אני חושבת שאלי כהן עושה עבודה מדהימה ואם נישאר בליגה, הוא ימשיך לאמן את הפועל עכו גם בעונה הבאה. אני מרגישה שיש במועדון אנרגיות טובות, יש יציבות, וזה נוסך בי אופטימיות שכן נישאר בליגה. בסך הכל, יחסית לקשיים שאנחנו נאלצים להתמודד איתם העונה, אני שבעת רצון".

בן נשר גם התייחסה למחאת האוהדים נגדה, וציינה כי זכותם להביע את דעתם. אלא שהפעם, בניגוד לראיונות מהעבר, היא לא נגררה לעניין המגדרי.

"פעם הרגשתי שהם תוקפים אותי ברמה האישית רק בגלל היותי אישה, אבל ראיתי שבכדורגל הישראלי יש לאוהדים נטייה לבוא בטענות ולמחות גם נגד בעלי קבוצות שהם גברים. תמיד כשהאוהדים לא מרוצים מהקבוצה שלהם הם יבואו לראשי הקבוצות בטענות, וזה משהו שלמדתי לחיות אתו. בכל יום בכדורגל אני לומדת משהו חדש ואני בטוחה שככל שיעבור הזמן, ההתנהלות שלי תהיה טובה יותר".

מי שעוד שמחו מהניצחון של הפועל עכו היה קשר הקבוצה גל קולני, שהקדיש את הניצחון לאשתו, מאיה, שחגגה באותו יום, יום הולדת 26. בסיום המשחק, כשהיא עם זר פרחים על ראשה, נכנסה מאיה למתחם חדר ההלבשה וזכתה מבעלה לחיבוק חם, נשיקה ואיחולי מזל טוב.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות