fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: הפועל עכו הגדילה את הפער מהקו האדום

עוד נקודה לקופה. דודו אמזלג מהפועל עכו מול שחקן יריב צילום: אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו שוב סיימה משחק ללא שערים, כשחזרה ממפגש החוץ שלה נגד הפועל אום אל פאחם בתיקו, 0:0. בעכו היו מרוצים מהנקודה היקרה שהגדילה את הפער מהקו האדום ל-9 נקודות.

המאמן אלי כהן, שצפוי להמשיך גם בעונה הבאה למרות שטרם קיבל פנייה רשמית, היה מעודד והדף את הביקורות על היכולת החלשה.

"הפועל עכו היא הקבוצה עם התקציב הכי נמוך בליגה והרבה קבוצות היו מוכנות להתחלף אתנו בטבלה", אמר המאמן, "המגבלות התקציביות לא אפשרו לנו להביא שחקנים איכותיים יותר ועם הסגל הזה אני מוציא את המקסימום. יש פה משמעת טקטית, משחק אחראי והרבה לחימה. רק ככה נשארים בליגה".

בצד המקצועי היו השבוע שתי בשורות: הרעה: החלוץ שאדי מסראווה סובל מקרע ברצועה הצולבת וגמר את העונה. הבשורה הטובה: החלוץ והיב חביאאלה, שנעדר בחודש האחרון עקב פציעה, חזר לאימונים וצפוי להיכלל בסגל למשחק הקרוב.

בקבוצה עדיין ממתינים לתקציב של שנת 2020, כפי שנקבע על ידי ועדת התמיכות העירונית ואושר על ידי מועצת העיר, בסך 2.2 מיליון שקלים. יש לציין, כי מסכום זה, 600 אלף שקלים אמורים להיות מקוזזים לטובת החזר הלוואה. אלא שגם ה-1.6 מיליון הנותרים טרם הגיעו לקופת האגודה.

מחזיקת זכויות הניהול בהפועל עכו קרן בן נשר, פנתה לאחרונה לעיריית עכו בבקשה לזרז את הליך העברת התקציב וכעת היא ממתינה לתשובת העירייה בעניין.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות