fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טניס שולחן: האם הישגי כרמיאל תהיה בפלייאוף העליון?

במקום הראשון. טל טילקין מקבוצת הנוער של הישגי כרמיאל

ליגת על (גברים)

הישגי כרמיאל ספגה השבוע תבוסה במשחקה הביתי נגד עירוני גבעתיים ונכנעה לה, 4:0. ההפסד הוריד את הישגי כרמיאל למקום החמישי בטבלה, כשבמאזנה 18 נקודות, בדיוק כמו לקבוצה שבמקום הרביעי, מכבי הרצליה. במחזור הבא תארח הישגי כרמיאל את השנייה בטבלה, הפועל נוף הגליל (יום שלישי, 3.3, שעה 19:30, אולם בית הספר האיריסים). כרמיאל חייבת להפתיע ולנצח על מנת לשמור על סיכויה להיכנס לפלייאוף העליון, זאת כשלסיום הליגה נותרו 2 משחקים בלבד.

 לאומית (גברים)

הישגי כרמיאל כבשה את המקום הראשון אחרי ניצחון כפול במחזור האחרון שנערך השבוע. במפגש הראשון, גברה הישגי כרמיאל על הפועל חיפה, 1:3, בזכות ניצחונות של יובל נוטנקו (1:3), אביב הלפרין (0:3) והמאמן/שחקן דימה אברמנקו (0:3).

במפגש השני, ניצחה הישגי כרמיאל את כרמל חיפה, 1:3, עם ניצחונות של נוטנקו (1:3 ו-0:3) ואברמנקו (0:3).

להישגי כרמיאל 22 נקודות והיא מקדימה בנקודה אחת את אליצור קריית אתא וכרמל חיפה, שלשתיהן 21 נקודות.

במחזור האחרון, שיערך ביום שלישי הקרוב (3.3) תארח הישגי כרמיאל את הפועל גליל תחתון ממרכז הטבלה ואת האחרונה בטבלה, הפועל נוף הגליל. המשחקים יחלו בשעה 19:00, ויתקיימו באולם הספורט בבית הספר האיריסים.

 נוער, ליגת העל

קבוצת הנוער של הישגי כרמיאל 1, סיימה את שלב הבתים כשהיא מדורגת במקום הראשון ועם מאזן מושלם של ניצחונות.

במחזור הנעילה רשמה הקבוצה ניצחון כפול על יריבותיה. במפגש הראשון היא גברה על הפועל באר שבע, 0:3, והנחילה לבאר שבעים את הפסדם הראשון העונה. כרמיאל הכריעה את המשחק בזכות ניצחונות של אביב הלפרין (0:3), טל טילקין (0:3) ונתן סגל וטילקין בזוגות (1:3).

במשחק השני גברה כרמיאל על הפועל קריית אונו בתוצאה זהה, 0:3, אחרי ניצחונות של סגל (0:3), הלפרין (1:3) וטילקין והלפרין בזוגות (0:3).

קבוצת הנוער הישגי כרמיאל 2, רשמה במחזור האחרון בשלב הבתים ניצחון וספגה הפסד ראשון העונה.

במשחק הראשון היא נכנעה לכרמל חיפה, 3:0, ובמשחק השני גברה על הפועל ירושלים, 0:3, בזכות ניצחונות של בן בכר (0:3), ליאור שפיגלמן (1:3), וניל קלקמן ובכר בזוגות (0:3).

הקבוצה מדורגת במקום הראשון עם 9 נקודות כשהיא מקדימה את כרמל חיפה שבמקום השני בנקודה אחת. לכרמל חיפה משחק חסר, כך שאם תנצח בו, היא תעלה על חשבונה של כרמיאל לפסגה.

 קדטים

קבוצת הקדטים של הישגי כרמיאל שמרה על מאזן מושלם אחרי שהשיגה במחזור האחרון שני ניצחונות.

במפגש הראשון היא גברה על הפועל רמת ישי, 0:3, אחרי ניצחונות של אלה שביט (0:3), ספיר ברקוביץ' (0:3), ונדב שאף וברקוביץ' בזוגות (0:3). במשחק השני היא ניצחה את הפועל נוף הגליל, 0:3, בזכות ניצחונות של שאף (1:3), שביט (0:3), ושביט וברקוביץ' בזוגות (0:3).

בתום ארבעה משחקים מדורגת הישגי כרמיאל במקום השני בטבלה עם 8 נקודות (הפועל גליל תחתון מובילה בראש הטבלה עם 10 נקודות ומשחק אחד יותר).

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות