fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: רק הקורונה עצרה את הפועל גליל מטה אשר/עכו

בעקבות הפסקת העונה, שחררה מטה אשר/עכו את שני שחקני הזרים: קווין פוייר ומרין לסקוב, והם חזרו לארצותיהם.
איגוד הכדורעף
את התמונה הזאת כבר לא נראה העונה. מאמן הפועל גליל מטה אשר/עכו נועם כץ, חוגג אליפות עם האוהדים צילום: אדריאן הרבשטיין

איגוד הכדורעף: תמו משחקינו לעונה זו

איגוד הכדורעף הודיע השבוע על סיום ליגת העל, וזאת מפאת התפשטות מגפת הקורונה ולאור הנחיות משרד הבריאות. זהות האלופה, כך נקבע, תיקבע בהמשך.

נציין, שהפועל גליל מטה אשר/עכו סיימה את הליגה הסדירה עם מאזן מושלם של 16 ניצחונות ובפער של 14 נקודות מהמקום השני, והייתה רגע לפני פתיחת משחקי הפלייאוף. במקביל, נעצרו משחקי גביע המדינה, אליהן העפילה מטה אשר/עכו לשלב חצי הגמר. בעניין זה, נשקלת האפשרות שמשחקי הגביע כן יתקיימו, אבל במועד מאוחר יותר, כשכל סיפור הקורונה יסתיים.

בעקבות הפסקת העונה, שחררה מטה אשר/עכו את שני שחקני הזרים: קווין פוייר ומרין לסקוב, והם חזרו לארצותיהם.

יו"ר הפועל גליל מטה אשר/עכו מיכאל קישון: "אנחנו עצובים. אפילו להתנחם בטלוויזיה אנחנו לא יכולים, כי אין משחקי ספורט לראות. מצב הרוח מדכא, כי יכולנו גם השנה לזכות בדאבל: אליפות וגביע, ועכשיו מי יודע מה יוחלט. כרגע, כל הפעילות שלנו מושבתת. סגרנו את העסק, כמו שאומרים. השחקנים הזרים שוחררו בחזרה לארצם והשחקנים הישראלים יצאו לחופשה, וכמו כולם, מחכים להתפתחויות. אף אחד לא יודע לומר מתי כל זה ייגמר ויש חוסר וודאות גדול".

המאמן נועם כץ: "עונה מושלמת הסתיימה לה. טוב, כמעט מושלמת. עם מאזן של 19 ניצחונות, עם פער של 13 נקודות מהמקום השני ובעיקר על יכולת מצוינת של קבוצה מאוזנת ולוחמת. ידעתי שרק כוח עליון יוכל לגבור עלינו העונה, אבל מי האמין לתסריט מטורף שכזה. אז כן, יש לנו הפסד אחד השנה – לקורונה, במשחק שגם לנו לא היה שום סיכוי לנצח בו.

עצוב, מתסכל, אבל ההחלטה לסיים את העונה היא נכונה מפני שהבריאות של כולנו היא מעל לכל. אני רוצה להודות לשחקנים שנתנו הכל מעצמם, שכל אחד מהם תרם לתלכיד הקבוצתי המנצח של הקבוצה ולערך המצוינות שמלווה אותנו בשנים האחרונות. העצב וההלם על פני השחקנים עם קבלת ההודעה על סיומה של העונה, הוכיחה עד כמה המשימה הייתה חשובה להם. קבוצה עם שני צעירים בהרכב הראשון ושני שחקני חיזוק זרים על המגרש, שמגלה כזו דומיננטיות, ראויה להערכה. זהו, תחושת ריקנות. לא פשוט לסיים ככה עונה. אין מערכי אימונים, אין שיחות עם שחקנים, אין הכנה למשחקים ואפילו אין תכנית עבודה לנבחרת ישראל. הכל נמצא בהמתנה. כאילו העולם נעצר מלכת. זה זמן להיות עם המשפחה ולקוות לעתיד טוב יותר".

פעילותן של שאר הליגות נעצרו עד להודעה חדשה.

"כולנו תקווה שנוכל לחזור לפעילות שגרתית במהרה", נמסר מאיגוד הכדורעף, "עד אז, אנו עוקבים אחר ההוראות וההנחיות ונעדכן בהתאם להתפתחויות. בימים אלה אנו עמלים על תכנית יצירתית להפקת תכנים מקצועיים וחברתיים בין איגוד הכדורעף לקבוצות דרך אתרי הרשתות החברתיות ובהתאם להוראות הכלליות. בתקווה לבשורות טובות וחזרה לשגרת הענף שאנו אוהבים כל כך".

רגע לפני עצירת המשחקים, הפסידה אליצור כרמיאל במסגרת המחזור החמישי בבית העליון בליגה הלאומית, בבית, לאס"א באר שבע, 3:1 (25:20, 23:25, 25:21, 25:19), ירדה למקום הרביעי בטבלה (9 נקודות) והתרחקה 3 נקודות מהמקום הראשון, שמזכה בכרטיס העלייה לליגת העל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות