fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גם אתם שמעתם מסוקים בשמי כרמיאל?

מדובר במבצע של משטרת ישראל לחשיפת אמצעי לחימה בלתי חוקיים
תפיסת אמלח בענה וסגור צילום משטרת ישראל

בימים האחרונים, תושבי כרמיאל והסביבה היו עדים לפעילות אווירית מוגברת של מסוקים שחגו מעל העיר והיישובים הסמוכים. פשר הפעילות נודע כאשר התברר כי שוטרי משטרת ישראל ולוחמי מג"ב פעלו במסגרת מפקדה משימתית, של תחנת משטרת מג'ד אל כרום, בגילוי ומניעת שימוש וסחר באמצעי לחימה וכלי נשק לא חוקיים.

משטרת ישראל עדכנה כי ביום 7 בפברואר לפנות בוקר, בפעילות ממוקדת של שוטרי משטרת ישראל ולוחמי משמר הגבול בתופעת החזקת אמצעי לחימה בכפר בענה, נתפסו בשטח פתוח סמוך לכפר למעלה מ-800 כדורי תחמושת המשמשים סוגי נשק שונים, בהם שמונה רימוני הלם, רובה ציד וחלקי נשק לרובה מסוג M-16.

לפי שעה נעצר חשוד, כבן 40 תושב הכפר נחף הסמוך, אשר הובא לתחנת המשטרה לחקירה ובהמשך היום, הובא לדיון בבית משפט השלום בחיפה, לבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

בפעילות יזומה נוספת של משטרת ישראל, הפעם בכפר סאג'ור, נתפס בשטח פתוח סמוך לבית מגורים, רימון הלם.

נעצר חשוד כבן 25, תושב הכפר, אשר הובא לתחנת המשטרה לחקירה.

משטרת ישראל מוסרת: "משטרת ישראל, במאבקה כנגד תופעות פשיעה חמורות פועלת לצמצום ולמיגור תופעת הסחר, ההחזקה והשימוש בנשק חם על מנת לשמור על שלומו וביטחונו של הציבור".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות