fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מצא פדיון יומי של גלידריה, החזיר אותו לבעליו

חיים עטיה: "ידעתי שמדובר בפדיון היומי של בעל העסק, כמובן שלא נגעתי בכסף ודאגתי להעביר את השקיות כדי שיגיעו למי שהן באמת שייכות. בן אדם עבד יום שלם, זה האוכל של הילדים שלו".
חיים עטייה (צילום עצמי)
חיים עטייה (צילום עצמי)

חיים עטיה, תושב עפולה בשנתיים האחרונות ומי שגדל והתחנך בנצרת עילית, גילה השבוע אזרחות למופת, כאשר דאג להחזיר אבדה לבעליה. "בחיים צריכים וחייבים לעשות מעשים טובים ואני שמח שנפלה בחלקי ההזדמנות לעשות מעשה כזה", הוא אומר.

עטיה, פנסיונר של הצבא, העובד כנהג הסעות ומי ששימש כאיש המשק של הפועל נצרת עילית בימים היפים של המועדון בליגת העל, נסע עם הרכב שלו ברחוב הגפן בנצרת עילית, כאשר ליד אחת הגלידריות, במרכזון הקטן (ליד מכולת בנימין לשעבר), מצא שתי שקיות עמוסות כסף מונחות על הרצפה.

חיים עטייה (צילום עצמי)
חיים עטייה (צילום עצמי)

מסתבר שבעל הגלידרייה שכח את הפדיון היומי שלו על הרצפה. עטיה אסף את השקיות ומיהר להעביר אותן לאחד מבעלי העסקים הסמוכים. "תמסור לו את השקיות, מחר בבוקר אני מתכוון להתקשר אליו ולוודא שקיבל אותן", הבהיר עטיה לאיש, שעמד במילה והעביר את השקיות לבעליהן.

עטיה: "ידעתי שמדובר בפדיון היומי של בעל העסק, כמובן שלא נגעתי בכסף ודאגתי להעביר את השקיות כדי שיגיעו למי שהן באמת שייכות. בן אדם עבד יום שלם, זה האוכל של הילדים שלו".

-איך הגיב בעל הגלידרייה?

"האמת היא שלא ראיתי אותו, אבל דיברתי אתו בטלפון, הוא הודה לי בחום, אמר שלא מאמין שהכסף חזרה אליו. השביע אותי שאבוא אליו לביקור כדי שיוכל להודות לי באופן אישי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות