fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרס העמק יוענק ל"אבא של החיילים הבודדים"

חברי ועדת הפרס, אייל בצר, חנה פרידמן, רחל שחורי, ישראל פרדקין, יוסי עמיר, פליקס דה פז, וארזה גלס, החליטו להעניק את הפרס לצביקה לוי - האבא של החיילים הבודדים מקיבוץ יפעת.
מבשרים לצביקה לוי (צילום עצמי)
מבשרים לצביקה לוי (צילום עצמי)

פרס העמק ע"ש סא"ל גדעון צימבל ז"ל, איש תל עדשים, שכיהן כסגן ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל ונהרג בקרבות הבלימה ברמת הגולן במלחמת יום הכיפורים, מוענק מידי שנה, משנת 1975, על תרומה ייחודית באחד מתחומי החיים בעמק יזרעאל. במהלך השנים זכו בפרס אישים וארגונים מתחומי חיים שונים, המייצגים מגוון של עשייה, יצירה וּתרומה לרקמת החיים בעמק יזרעאל. השנה החליטו חברי ועדת הפרס, אייל בצר, חנה פרידמן, רחל שחורי, ישראל פרדקין, יוסי עמיר, פליקס דה פז, וארזה גלס להעניק את הפרס לצביקה לוי – האבא של החיילים הבודדים מקיבוץ יפעת.

מבשרים לצביקה לוי (צילום עצמי)
מבשרים לצביקה לוי (צילום עצמי)

במהלך הביקור בביתו של לוי, הקריא יוסי עמיר, יו"ר ועדת פרס העמק, את מכתב הזכייה: "ועדת הפרס מטעם המועצה האזורית עמק יזרעאל החליטה כי השנה יוענק לך פרס העמק על פעילותך המסורה למען חיילים בודדים במשך שנים ארוכות, בהם שימשת כ"אבא של החיילים הבודדים", דאגת לכל צרכיהם ומחסורם והבאת את הנושא אל התודעה הציבורית. אנו מודים לך על העשייה הברוכה וארוכת השנים". לוי הנרגש, שבשנה האחרונה סובל ממחלת ניוון שרירים, קיבל את הבשורה בהתרגשות רבה והודה על הבחירה בו.

טקס הענקת הפרס יתקיים בערב ההוקרה למתנדבי המועצה שייערך ביום חמישי, כ"ו באלול תשע"ו, 29.9.2016, בשעה 19:30 באולם המופעים יפעת.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות