fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"עננה שחורה על מדינת ישראל, העדה הדרוזית בכלל וכפר ג'וליס"

ח"כ איוב קרא בהלוויה (צילום: יח"צ)
ח"כ איוב קרא בהלוויה (צילום: יח"צ)

 

בכפר ג'וליס מתקשים לחזור לשגרה לאחר אירוע הרצח ובו נחשד לכאורה ראש המועצה סלמאן עמר שירה למוות בתושב הכפר הקבלן מוניר נבואי. מעצרו של עמר הוארך עד יום שלישי.

ח"כ איוב קרא בהלוויה (צילום: יח"צ)
ח"כ איוב קרא בהלוויה (צילום: יח"צ)

ימים לאחר הרצח התושבים מספרים כי השטח נפיץ מאד ומפחדים מנקמה. ביום רביעי בבוקר הוצת מבני  העמותה של ראש המועצה.  בשעה: 04:00  התקבל דווח על שריפה בבניין המשמש לעמותה מקומית השייכת לעמר. המשטרה פתחה בחקירה. ניידות משטרה וכוחות רבים נמצאים שטח וליד ביתו של ראש המועצה וכן מנהיגי העדה הוציאו מסמך להרגעת הרוחות עליהם חתמו כל נציגי העדה וראשי רשויות.

השבוע ציינה התנועה הדרוזית 40 שנה  להיווסדה ואין ספק שמקרה כזה מעיב על החגיגות.

ביום שלישי הובא למנוחות הנרצח עמר הלווייתו  אלפים השתתפו במסע הלווייתו. סגן השר לשיתוף פעולה אזורי  ח"כ איוב קרא הממונה על המגזר הדרוזי בממשלה. אמר בדברי ההספד שנשא: "המקרה המזעזע שקרה אמש בג'וליס הוא עננה שחורה על מדינת ישראל, העדה הדרוזית בכלל וכפר ג'וליס בפרט – ועננה עדיף שתחלוף ומהר משמי ישראל. אין מקום לאלימות בטח לא בג'וליס שמעולם לא חוותה טרגדיה כזו כי מדובר בישוב שקט שידוע כמטיף לדו-קיום, לסבלנות ולאהבת האחר והשונה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות