fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סיור ממשלתי בחופי חוף הכרמל

סדר שיהיה בחופים. מהסיור. צילום: אבי ברומברג
סדר שיהיה בחופים. מהסיור. צילום: אבי ברומברג

בסיור חופים שנערך בשבוע האחרון במועצה אזורית חוף הכרמל, סייר ראש המועצה, כרמל סלע, עם חבר הכנסת ויו"ר ועדת הפנים ואיכות הסביבה של הכנסת, דוד אמסלם, ומנכ"ל משרד הפנים, מרדכי כהן. בסיור הציג סלע את סוגיות הליבה איתם מתמודדת המועצה בחופים, תוך הדגשה כי חוף הכרמל חולשת על רצועת החוף הגדולה ביותר והאטרקטיבית ביותר בארץ. אמסלם וכהן ציינו כי יש לסייע למועצה על מנת שתוכל לבצע את עבודתה בצורה יעילה.

במהלך הביקור בחוף הבונים קיבלו המשתתפים סקירה ממנהל מחוז רשות הטבע והגנים, דודי ויינר, גם על ניקיון החופים ועל המתנדבים וכן על הצורך בהגדרות הסדרה תחבורתית (חניונים) ואכיפה חופית. בהמשך סיירו בין רצועת חוף הבונים לנווה ים, במקום בו טבע הזמר אמיר פיי גוטמן לפני מספר שבועות. המשתתפים בסיור נדהמו מכמות האוהלים והציבור השוהה בחוף.

מהסיור. צילום: אבי ברומברג
מהסיור. צילום: אבי ברומברג

אמסלם ציין: "הנוסחה צריכה להיות פשוטה: הציבור צריך לקבל שירותים מהרשות והרשות צריכה לקבל תקציב מהמדינה על מנת לקיים זאת. בכוונתי לקדם דיון בנושא תופעת המאהלים, לא ייתכן כי כל תושב יעשה ברצועת החוף ככל העולה על רוחו, יש להסדיר את הנשוא בהקדם. יש לקדם עוגני הכנסה כדוגמת בתי קפה, מסעדות ועוד, על מנת לסייע לרשות בהכנסות לטובת תפעול החופים, בדיוק כפי שמתקיים בערים הגדולות במדינה: תל אביב, הרצליה, נתניה, חיפה ועוד".

כהן ציין: "מלבד סוגיית המאהלים יש לראות בחופים מכלול אחד ולטפל בהם כיחידה אחת ולא כל פעם בנדבך אחרי נדבך. שר הפנים מגבה באופן מלא את נושא ההסדרה ובתנאי כי הכניסה לחופים תישאר חופשית ללא תשלום, עבור כל אזרחי המדינה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות