fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מלון דויד טאואר החדש נפתח בנתניה

ביום ראשון השבוע נערכה הפתיחה של מלון "דויד טאוור" ברחוב דוד המלך בעיר. המלון שייך לרשת המלונות הבינלאומית Accor, ו"דויד טאואר" הוא הראשון של הרשת בארץ. המלון, פועל תחת המותג M gallery by Sofitel.

בפתיחה ובקביעת המזוזה נחכו ראש העירייה מרים פיירברג, חברי מועצת העיר, אנשי העמותה לעידוד תיירות, הרב הראשי קלמן בר ובכירים בעלי תפקידים בעיריה. פיירברג אמרה בדבריה כי כרגע נמצאים בתכנון עוד מאות חדרי מלון בעיקר בדרומה של העיר.

מגדל דוד הפתיחה (צילום: רותי ברמן)
מגדל דוד הפתיחה (צילום: רותי ברמן)

במלון הושקעו כ-80 מליון שקלים, יש בו 75 חדרים על פני 7 קומות, ובו מגוון חדרים וסוויטות וחניה תת קרקעית גדולה. את הבניין בנתה חברת בריגה הנתניתית ומעל המלון מתנוסס מגדל ובו 54 דירות יוקרה. בסך הכל מגדל דוד הוא בגובה 29 קומות. בית המלון משתרע עד קומה 7, ואילו הדירות, ששטח כל אחת מהן 156 מ"ר ו-25 מ"ר מרפסת הצופה לים, ממוקמות בחלק העליון של המגדל, החל מקומה השמינית ועד לקומה 29. כאשר ליחידות המגורים יש כניסה נפרדת.

מגדל דויד מלון ודירות (צילום: רותי ברמן)
מגדל דויד מלון ודירות (צילום: רותי ברמן)

המלון מותאם למנהלים ולאנשי עסקים. המלון עוצב על ידי האדריכל מיכאל אזולאי בהשראת סיפור המגדל האגדי של הסולטאן העותומאני הגדול דאוד פאשה, שנודע בחיבתו הגדולה לחופי הים התיכון. בעיצוב המלון הציב האדריכל רף חדש של סטנדרטים, פאר ואווירה מלכותית הן בחללים הציבוריים והן בחדרים שעוצבו בסגנון אקלקטי המשלב בין מזרח ומערב. במלון יש מתחם ספא יוקרתי ומפואר בשם "ויה מאריס" המשתרע על פני 1000 מ"ר ממנו נהנים גם בעלי הדירות. כל הדירות במגדל נמכרו.

בשורה טובה לתיירות בעיר הגיעה השבוע אל ראש העירייה. לאחר מאבק ממושך, הצליחה פיירברג לדאוג לכך שנתניה תכלל בין ערי הליבה התיירותיים בישראל בדומה לערים: אילת, טבריה וירושלים.

"משמעות ההחלטה היא תוספת תקציבית לפיתוח תשתיות התיירות בעיר, שעשתה כברת דרך משמעותית גם בתחום זה, בשנים האחרונות. די אם נזכיר את הקמת בתי המלון החדשים בנתניה וכן אטרקציות ובהן: מוזיאון נתניה, סקיטפארק וכן הפלנתניה, שהוקם בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים, לטובת תושבים ותיירים. יש לציין כי כיום  70 אחוזים  מתקציבו של משרד התיירות  מוקצה לערי הליבה ו ~ 30 אחוזים בלבד  מוקצים ליתר הערים לרבות ער החוף, שם נכללה נתניה עד כה". אמרה ראש העירייה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות