fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: זאת התחנה הבאה של הכוכב הישראלי

מנור סולומון, כוכב נבחרת ישראל, צפוי לחתום בקבוצת הפאר האנגלית טוטנהאם, שבשנים האחרונות די מדשדשת. איך הסתדר המעבר של סולומון מקבוצתו האוקראינית שחטאר דונייצק לפרמייר ליג? וכמה הוא צפוי להשתכר בקבוצתו החדשה?
מצא בית חדש. מנור סולומון צילום: ויקיפדיה

מנור סולומון, הליגיונר הישראלי הצעיר, צפוי לחתום בקרוב בקבוצת טוטנהאם האנגלית. סולומון שיחק בעונה האחרונה בקבוצת פולהאם מהפריימיר ליג, אליה הגיע בהשאלה מקבוצת שחטאר דונייצק האוקראינית. סולומון סבל ברוב העונה מפציעה שהשביתה אותו בלא מעט משחקים, אבל במשחקים שבהם כן שיחק, הוא גילה יכולת טובה ואף הבקיע 5 שערים. מעברו של סולומון לאנגליה התאפשר הודות להחלטת פיפ"א, שהבהירה כי לאור מצב המלחמה באוקראינה, ניתן אישור חריג לשחקנים מהליגה האוקראינית להשעות באופן חד צדדי את חוזי העסקתם בקבוצותיהם ולעבור לקבוצות אחרות, ללא תמורה. חוזהו של סולומון בקבוצתו האוקראינית – שחטאר דונצייק, מסתיים בחודש דצמבר 2023, כך שכל שעליו לעשות כדי להשתחרר בחינם הוא להודיע על כוונתו עד ה-1 ביולי, מה שאכן עשה השחקן. מי שעטה על ההזדמנות היא כאמור קבוצת טוטנהאם האנגלית, שמציעה לסולומון שכר של 12.5 מיליון לירות שטרלינג למשך 5 עונות, כולל בונוסים שונים על הצלחות והישגים.

סולומון מגיע לאחד ממועדוני הפאר הגדולים באנגליה, אבל כזאת שנמצאת בשנים האחרונות במשבר מקצועי. האם סולומון יצליח להוציא את טוטנהאם מהדשדוש המדכא? ימים יגידו.

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות