fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ילדי הגן תרמו כסף למחלקה האונקולוגית

10,000 שקלים נתרמו ע"י גן הילדים "בראעם אל-רביע" מכפר יאסיף
מנהל המרכז הרפואי, דר' מסעד ברהום, עם מ"מ מנהלת המחלקה האונקולוגית, דר' אנטון אוריבייב, הכומר בילאל חביבי וצוות הגן. צילום: רוני אלברט

כחלק מהחינוך לערכים בגיל הרך, החליטו בגן הילדים "בראעם אל-רביע" ("ניצני האביב") שבכפר יאסיף, לערוך תערוכה, שבמסגרתה נמכרו עבודות אמנות ויצירה, כאשר הכסף שהתקבל נתרם עבור המרכז הרפואי לגליל. ילדי הגן (גילאי 4-3) הצליחו לאסוף כ-7,000 שקלים, שנתרמו ע"י ההורים ואורחים, כאשר הגננות השלימו את הסכום ל-10,000 שקלים. בימים האחרונים הגיעו נציגי הגן למכון האונקולוגי שבמרכז הרפואי, שם העבירו את הכסף למ"מ מנהלת המחלקה האונקולוגית, ד"ר אנטון אוריבייב, ולמנהל המרכז הרפואי, ד"ר מסעד ברהום.

פרט לד"ר ברהום וד"ר אוריבייב, השתתפו בפגישה הגננת מג'ידה סיאגה, הסייעת תרז סיאגה, כומר הכנסיה האנגליקנית בכפר יאסיף, בילאל חביבי, הזאר סיאגה ופוליאנה פרח מוועד ההורים, המורה לאמנות האדיה סיאגה ומנהלת קשרי תורמים של עמותת הידידים, טליה זקס, שהיתה בקשר עם הגן מטעם העמותה.

בפגישה סיפר הצוות החינוכי: "נתינה מעניקה משמעות לחיינו וממלאת אותנו באהבה, ולכן החלטנו לעבוד יחד עם הילדים על מטרה חינוכית-חברתית משותפת. היה לנו חשוב לתרום את הכסף למטרה אנושית, ובמיוחד עבור חולים אונקולוגיים. אמנם לא מדובר בסכום גדול, אך זה המעט שאנו יכולים לעשות עבורכם, כדי לעזור לחולים הללו".

מנהל המרכז הרפואי, ד"ר מסעד ברהום, הודה לצוות הגן ולכומר בילאל חביבי על התרומה היפה, תוך שהדגיש, כי זה מרגש מאוד לראות את הקהילה מתגייסת למען המרכז הרפואי ומחבקת אותו.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות