fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הורים בנתניה: תעסיקו את בני הנוער ביום שישי

אחרי שהיכלי התרבות נפתחו לפעילות בשבת, מבקשים הורים לקיים בערבי שישי פעילות לנוער. מחזיק תיק המתנ"סים: "נאסר על עובדי המתנ"ס לעבוד בשישי בערב"
מתנ"ס איינשטיין עיר ימים (צילום: רותי ברמן)
מתנ"ס איינשטיין עיר ימים (צילום: רותי ברמן)

עשרות תגובות נכתבו לפוסט שפירסם מחזיק תיק המתנ"סים במועצת העיר, עופר אורנשטיין, בעקבות הרצאתו של סא"ל במיל' אורי מתתיהו בקפה מקייאטו איינשטיין במתנ״ס פולג עיר ימים לפני כשבועיים. בין התגובות הייתה גם בקשה של טלי מולנר, פעילה חברתית ברמת פולג עיר ימים: "עכשיו ממתינים לך לפתיחת האודיטוריום בערבי שישי לנוער. אין סיבה שבעולם שהמתנ"ס ומועדון הנוער יהיו סגורים בסופי שבוע והנוער יסתובב משועמם בגינות. כמו שאת ה'שבתרבות' עשו ללא חילול שבת, גם בערבי שישי לנוער זה יוכל להתבצע באופן הזה".

מתנ"ס איינשטיין עיר ימים (צילום: רותי ברמן)
מתנ"ס איינשטיין עיר ימים (צילום: רותי ברמן)

זה היה צפוי. אחרי שחברת המועצה שושנה (צ'וצ'י זילברברג) הצליחה לקבל את הסכמת רב העיר לפעילות בהיכל התרבות בשבת, ללא חילול שבת ובאמצעים העומדים בתקנים של כשרות, כעת מבקשים ההורים לפתוח את היכלי התרבות בימי שישי לטובת פעילות לבני נוער.

תושב רמת פולג, חגי מתתיאס: "המתנ"ס צריך להיפתח בשישי ושבת בצורה טבעית למופעי תרבות שונים, לרבות בית הקפה שבו. לא אגזים אם אומר שזה רצונם של יותר מ-90 אחוז מתושבי האזור".

אורנשטיין: "היועץ המשפטי של החברה למתנ"סים אוסר על עובדי המתנ"ס לעבוד ביום שישי בערב".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות