fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הגירושין בחדרה יהיו מעכשיו קצת יותר יעילים

גבריאל סרוסי (משמאל) עם צביקה גנדלמן ומלכי אלבז
גבריאל סרוסי (משמאל) עם צביקה גנדלמן ומלכי אלבז

משרד הרווחה הקצה תקן עובד סוציאלי נוסף למחלקת הרווחה העירונית בחדרה, עקב זמני המתנה לא סבירים לתסקירי סדרי דין.

תסקירי עובד סוציאלי לעניין סדרי דין מהווים כלי משמעותי לחלוקת זמני השהות של הורים בתיקי גירושים. עיריית חדרה מטפלת בממוצע של כ-300 תסקירי גירושים בשנה ובמחלקת הרווחה לא מספיקים לעמוד בעומס. חבר הנהלת העיר גבריאל סרוסי ("זהות יהודית") מדווח כי קיבל פניות מתושבי העיר שהתלוננו על עיכובים משמעותיים בהגשת התסקירים ויצא לבדוק את הנושא. לאחר שהעלה את הסוגיה בדיוני הנהלת העיר, נתבשר כי הוקצה תקן נוסף למחלקה.

"מדובר בתופעה ארצית, אבל לאחרונה אנחנו מתמודדים איתה ברמה המקומית." אומר סרוסי. "פנו אלי תושבים שנפגעים מהנושא. מאחר ולעירייה יש בסך הכל שלושה תקנים, הרווחה לא מצליחה לעמוד בעומס. פניתי למנהלת הרווחה, עשינו תחשיב, העלינו את הנושא בישיבת ההנהלה טרם הדיון על התקציב והסברנו שצריך לתקצב לפחות עוד משרה אחת של עובד סוציאלי. כמובן שקיבלנו את תמיכת ראש העיר ומנכ"ל העירייה לנושא, ולאחר פגישה של מנכ"ל העירייה עם מנכ"ל משרד הרווחה, נתבשרנו כי הוקצה תקן נוסף. אנחנו שמחים שהצלחנו לפעול לטובת הציבור בנושא שעלה מהשטח ומברכים על שהצלחנו לגייס את הכסף עוד בטרם סגירת התקציב העירוני".

התקן ייכנס לתוקף ב-1 בפברואר ונכון לעכשיו הוא זמני. בתום חצי שנה ובסוף השנה יבוצעו בדיקות שיבחנו באיזו מידה שיפרה תוספת התקן את תורי ההמתנה ובהתאם לממצאי הבדיקות יוחלט אם להשאיר את התקן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות