fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

במשרד התחבורה הבינו שנתיב פלוס סתם את העיר

יפתחו שני נתיבי יציאה במחלף פולג. הקארפול דווקא מצליח
לאחר שנתניה סבלה במשך יומיים מפקקים בכל רחבי העיר עם הפעלת נתיב פלוס בכביש החוף איימה ראש העיריה לחסום את הכביש. בינתיים לאחר ששלחה מכתב לשר התחבורה ח"כ בצלאל סמוטריץ התקבלה דרישת העירייה לפתיחת שני הנתיבים בירידה למחלף פולג לכיוון תל אביב – לכלל כלי הרכב. הביצוע מתוכנן לימים הקרובים.
הדבר אמור לשחרר את העומס הנוצר בצומת פולג ובגשר פולג.
חשוב להבהיר כי העירייה ממשיכה לעמוד על כך ש"נתיב פלוס" בכביש החוף יבוטל ושהמצב יחזור לקדמותו בהיעדר פתרונות תחבורה נאותים.
לדברי ראש העיריה הועלו על ידי העיריה דרישות נוספות כמו:
הגברת תדירות הרכבות והנגישות אליהן. הקמת חניונים נוספים בתחנות הרכבת. הקמת חניוני "חנה וסע" כולל מערך היסעים.  סלילת שביל אופניים מקריית נורדאו פולג לתחנת הרכבת ספיר
ועוד דרישות ובקשות נוספות.
מרים פיירברג-איכר. צילום רן אליהו
"יש לציין שבמסגרת השיחות שניהלתי עם קרן טרנר היא גילתה אוזן קשבת ומבצעת ניסיונות אמיתיים לסייע לתושבי העיר נתניה ואני מודה לה על כך מקרב לב". אמרה ראש העיריה והודתה לסגנה אלי דלל הממונה על התחבורה.
ממלא מקום ראש העיריה אלי דלל עם מנכ"לית משרד התחבורה קרן טרנר
אחרי יומיים של פעילות קבוצות רבות שהתארגנו לנסיעה משותפת דיווחו שהנסיעה בנתיב פלוס היתה יעילה וזמן ההגעה לתל אביב היה 40 דקות.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות