fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית מדרש חדש נחנך במעלות

בית המדרש החדש נקרא על שם הילד איתן יוסף דיאמנט שנפטר בגיל 7 בעקבות מחלה. רב בית המדרש: "בזכות משפחת דיאמנט בית המדרש יהפוך את המצבה הקרה לחיים ותורה של אהבה"
חנוכת בית המדרש החדש צילום: טליה ברקוביץ' ושי לוינזון

בטקס חגיגי ומרגש נחנך לאחרונה בית המדרש אהבת איתן בישיבה התיכונית אורט מעלות. בטקס נכחו ראש עירית מעלות ארקדי פומרנץ, מנכ"ל רשת אורט צביקה פלג, ראש הישיבה הרב אלעד ברוך ומשפחת דיאמנט שעל שם בנה – איתן יוסף דיאמנט ז"ל, נבנה בית המדרש. בטקס נכחו גם ראש ישיבת ההסדר במעלות הרב יהושע ויצמן, רב העיר מעלות הר מאיר סייג, רב העיר קצרין הרב יוסף לוי, נציגי הנהלת העיר, מנכ״ל העירייה, וצוות מנהלי הרשת, המפקח על החינוך ממלכתי דתי במחוז הצפון ד״ר חיים אדרי, מנהלי בתי הספר בעיר, רבנים, ואנשי ציבור.

הרב אלעד ברוך: "לאחר 18 שנה בישיבה התיכונית בהן התפללנו בכיתות ובחדרי לימוד, נפגשנו כולם כחבורה אחת לעילוי נשמת איתן יוסף ז"ל, ילד שנפטר בגיל 7 ממחלת הסרטן. בשיתוף המשפחה ורשת אורט הוקם בית מדרש לתפארת. שנזכה להיות ראויים לכך. הלל מחייב את העניים, בית המדרש שלנו מחייב אותנו לקחת אחריות על לימוד התורה. תודה עצומה ליו"ר וועד ההורים מיקי אטיאס על מסירות נפש להקמת בית המדרש והישיבה התיכונית ימים ולילות ללא תמורה. כמו כן, אסף, אביו של הילד, ראוי להערכה עצומה על מסירות נפש על כל שולחן או חלון, הבאת תורמים ודאגה שבית המדרש יהפוך את המצבה הקרה לחיים של תורה ואהבת הרע".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות