fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אליצור נתניה מתחמשת מחדש

אליצור נתניה תנסה שוב לעלות ללאומית, והפעם עם סגל חזק יותר שכולל את בן יוסף, טום ולנסקו ונמרוד רינסקי. במועדון מעוניינים שעידן מהרט ימשיך ועל הפרק גם גל איתן. "נתניה ראויה להיות בליגת העל ולבטח בליגה הלאומית"
אליצור עירוני נתניה (צילום: הפייסבוק הרשמי)

אחרי הכישלון בעונה שעברה, באליצור נתניה ינסו שוב לעלות לליגה הלאומית. במועדון מצהירים כי הם מכוונים הכי גבוהה שאפשר ובונים סגל איכותי לשנתיים הקרובות.

המאמן עידן פלדה שהגיע הקיץ במקומו של אסף דותן למד היטב את טעויות הקבוצה בעונה שעברה וביצע שתי החתמות מרשימות. בן יוסף (29) שיחק בנתניה בעונת 2014-2013, עבר להפועל חולון ולאחר מכן שיחק בליגה הלאומית במדי הפועל רמת גן ובהפועל באר שבע עמה הגיע לגמר והפסיד. בעבר נחשב בן יוסף לאחד הרכזים המוכשרים בישראל ואף שיחק בליגת העל, אך בעקבות החלטות לא נכונות נשאר בליגה השנייה וכעת הוא יורד לליגה השלישית.

החתמה משמעותית נוספת היא של טום ולסנקו בעמדת הגבוה. ולסנקו (24) גדל במחלקת הנוער של אליצור נתניה ועלה לבוגרים בקדנציה הראשונה של פלדה בנתניה לפני מספר שנים. בשנתיים האחרונות הוא שיחק במכבי רעננה ובעונה האחרונה במכבי חדרה שירדה לליגה א'.

אליצור עירוני נתניה (צילום: הפייסבוק הרשמי)
לא פחות ממקום ראשון. אליצור נתניה (צילום: באדיבות אליצור נתניה)

שחקן נוסף שמצטרף לקבוצה הוא נמרוד רינסקי (21) ששיחק בעונה שעברה במכבי רעננה ונכלל בסגל הרחב של נבחרת הנוער והעתודה. רינסקי היה אמור להצטרף לגליל/גלבוע מליגת העל, אך העדיף דקות משחק על פני ליגת העל.

עידן מהרט, שנחשב לכישרון הגדול ביותר בנתניה השנים האחרונות, עדיין לא סגר את תנאיו. הוא מבוקש על ידי הפועל חולון מליגת העל, וככל הנראה ישחק בשתי הקבוצות שכן החוק מאפשר שחקן צעיר לחתום בשתי קבוצות משתי ליגות.

פלדה והמנהל המקצועי של נתניה, רובי בלינקו, הודיעו לשחקן כי הם מעוניינים שיישאר וכי בעונה הקרובה הוא הוא יהיה חלק חשוב בסגל.

בנתניה מעוניינים גם בגל איתן, ששיחק בעבר בהפועל תל אביב ובעונה האחרונה במכבי רחובות. במועדון טרם קיבלו ממנו תשובה חיובית, אך מקווים כי הצטרפותו של מתן נאור, שמקורב לאיתן, תעשה את העבודה.

"תהיה לנו קבוצה חזקה שתילחם על המקום הראשון – לא פחות מכך. נתניה ראויה להיות בליגת העל ולבטח בליגה הלאומית", אמרו במועדון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות