fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אורנשטיין: "ייבדקו ערוצים משפטיים לעצירת מיזם פארק המים בפולג"

אורנשטיין ובנימיני בחוף פולג צילום עצמי
אורנשטיין ובנימיני בחוף פולג צילום עצמי

מתגבש מאבק נגד הקמת פארק מים בחוף פולג. חבר מועצת העיר יו"ר סיעת "למען נתניה" עופר אורנשטיין הגיע (אתמול) ביום ראשון לחוף פולג עם עמיתו לסיעה עו״ד אדיר בנימיני לבקשת תושבי השכונה. לסיור הצטרף פעיל הציבור ותושב השכונה דודו סלמה שהחל במאבק נגד הקמת פארק מים מתנפחים בחלקו הדרומי של החוף.

אורנשטיין ובנימיני בחוף פולג צילום עצמי
אורנשטיין ובנימיני בחוף פולג צילום עצמי

אורנשטיין: "נחרדנו מהיקף הבניה של אטרקצית שעשועי המים הנבנית בחוף ביוזמת אגף החופים העירוני. חשוב לציין שהיוזמה לא נידונה במועצת העיר והיא עלולה לפגוע פגיעה חמורה באיכות הסביבה ובחוף הים, ולהעמיס בצורה בלתי סבירה על עומסי התנועה בשכונה. מבדיקה אקראית שעשינו מדובר בשטח של כ-  10,000 מ״ר משטח החוף וזאת בנוסף לשטח שנתפס כיום על ידי השכרת כיסאות".

לדברי אורנשטיין ולדעת סיעת "למען נתניה" יש לשמור על חוף הים פתוח לתושבים באופן טבעי וללא מיזמים עסקיים המשתלטים על החוף: "לאור זאת הגשתי הצעה דחופה לסדר היום שתעלה להצבעה ביום רביעי הקרוב במועצת העיר בדרישה לעצור את הבניה בחוף פולג. אנסה לשכנע את ראש העירייה מרים פיירברג- איכר  ואת חברי המועצה להצביע בעד ההצעה ולשמור על חוף הים ועל איכות הסביבה שלנו. במקביל ייבדקו על ידנו ערוצים משפטיים לעצירת המיזם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות