fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אוזי לא תפסיק לשיר

בעיצומה של העבודה על האלבום החדש שלה איבדה אוזי זולטק את מכשירי השמיעה שלה, שבזכותם היא שרה ויוצרת. כדי לגייס את הסכום הדרוש היא מבקשת את עזרת ההמונים
איש לא יעצור אותה. אוזי זולטק | צילום: עצמי
איש לא יעצור אותה. אוזי זולטק | צילום: עצמי

אוזי זולטק, 36 היא זמרת ישראלית, במקור מקרית אתא, כבדת שמיעה, שלא נותנת לאיש לעצור אותה. כבר שנים שזולטק מגשימה את החלום שלה לשיר, בזכות מכשירי השמיעה שלה, אלא שבימים אלה, האלבום השני שלה נמצא בסכנה.

זולטק סיפרה ל"הד הקריות": "בעודי עובדת על האלבום השני שלי, איבדתי את מכשירי השמיעה שלי. הם פשוט נעלמו. ניסיתי לשחזר את הצעדים שלי. התקשרתי למשטרה, העליתי פוסט בפייסבוק, שצבר אלפי שיתופים, אבל שום דבר לא עזר ולא מצאתי את מכשירי השמיעה שלי".

זולטק משערת שהקופסה ובה מכשירי השמיעה שלה נפלה, ובשל כבדות השמיעה ממנה היא סובלת, היא פשוט לא שמעה כשזה קרה. אחרי מספר שבועות של חיפושים הציעו לזולטק לנסות לפנות לגיוס המונים, על מנת שתוכל להמשיך ולהגשים את חלומה גם אל מול המכשולים. יצוין, כי עלותם של מכשירי שמיעה יקרה מאוד. אלה של זולטק עלו כ-30 אלף שקלים.

זולטק: "לא הבנתי מאיפה נפלה עליי הגזירה הזאת. אנשים חושבים שזמרת עושה המון כסף. אין לי משאבים לקנות מכשירי שמיעה חדשים, אנשים לא יודעים כמה כסף עולה להפיק אלבום. המכשירים האלה עצרו לי את החיים, אני לא יכולה להקליט ולא יכולה להלחין".

זולטק יצאה בקמפיין לגיוס המונים, שנקרא "חלולה", כשמו של שיר שלה, המתאר את המצב שלה כזמרת כבדת שמיעה. הגישה שלה היא לא לפחד מדבר ולא לתת לפחד להגדיר אותה – לא משנה אם מדובר במכשירי שמיעה, במוגבלות, בנטייה מינית או בכל דבר אחר. האלבום החדש, שנקרא "אישה ביונית", מתאר את המצב הנשי העוצמתי שלה וגם מדבר על המכשירים שהיא נעזרת בהם על מנת לעשות את המוזיקה שהיא כל כך אוהבת.

עזרו לאוזי זולטק לגייס את הסכום עבור מכשירי שמיעה חדשים: https://headstart.co.il/project/53693

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות