fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רועי שוקרני: "לשבת כל היום בבית זה לא נורמלי, מציאות שלא הכרנו"

רועי שוקרני מהפועל נוף הגליל, נאלץ אמש לחגוג ליל סדר רק עם האישה והילדה בשל המצב * "מצב לא פשוט, מציאות שלא הכרנו"
רועי ומיה שוקרני במרפסת ביתם (צילום עצמי)
רועי ומיה שוקרני במרפסת ביתם (צילום עצמי)
"חגגנו ליל סדר מצומצם ביותר בשל הנסיבות, רק, אני, אשתי והילדה", מגלה כדורגלן הפועל נוף הגליל, רועי שוקרני , המתגורר בכרמיאל,  "ההורים שלי היו חסרים וגם הורים של אשתי, אבל במצב של היום אף אחד לא לוקח סיכונים. אמרו לחגוג רק עם המשפחה הגרעינית וזה מה שעשינו".
"המצב לא פשוט",  מוסיף ואומר שוקרני, "לשבת כל היום בסגר בבית זה דבר לא נורמלי. אנחנו נאלצים להתמודד עם מציאות שאף פעם לא הכרנו", הוא אומר.
כאמור, לבני הזוג שוקרני ילדה אחת, מיה בת השנתיים. "אנחנו מנסים להעסיק אותה, מאלתרים משחקים כדי לא לשעמם אותה, אבל גם היא כבר מתחילה לאבד סבלנות", הוא מסביר.
-ואיך אתה מקבל את המצב?
"כמו שאמרתי זה מצב לא פשוט, אנחנו מתגעגעים לדשא, מקבלים פרופורציות ומעריכים את השגרה יותר מתמיד, מקווה שנחזור כמה שיותר מהר לשגרה".

"גיל ברעם אלוף, אדם נדיר"

שוקרני התחיל את הקריירה שלו במחלקת הנוער של הפועל כרמיאל,  בגיל 16 עבר להפועל חיפה.
הוא חזר בקיץ לקדנציה שנייה בהפועל נוף הגליל. הראשונה הייתה ב- 2012/13  תחת דני גולן, בה הציג עונה ענקית, שלא הספיקה לעלייה לליגת העל, כשהקבוצה סיימה את העונה רק במקום השלישי (מכבי פתח תקווה והפועל רעננה עלו).
רועי שוקרני במשחק נגד אחי נצרת (צילום חגאג רחאל)
כשעוד שיחקו כדורגל. שוקרני במשחק נגד אחי נצרת (צילום חגאג רחאל)
העונה היה צריך לקחת על הכתפיים שלו את הפועל נוף הגליל, אבל בדרך בילה לא מעט על הספסל, דבר שקומם את האוהדים נגד המאמן הפורש איתי מרדכי. עתה, תחת ירון הוכנבוים, שבשל התפרצות הקורונה טרם העביר משחק ליגה אחד, מקווה שוקרני לחזור לעצמו ובגדול, אם וכאשר יחזרו המשחקים והליגה תחודש.
המנכ"ל גיל ברעם אומר בכל הזדמנות, ש"רועי שוקרני הגיע כדי להוביל את הקבוצה, לסחוב אותה על הכתפיים שלו, לא להיות עוד שחקן בסגל".
שוקרני מצדו מעריך מאוד את המנכ"ל ברעם. "הוא גדול, אלוף, אדם נדיר. מה שהוא עשה למען השחקנים, כשלפני החג הגיע לכל אחד באופן אישי והביא לו את המשכורת, אף אחד מאתנו לא ישכח לו את זה. הוא גילה רגישות  רבה ודאג לנו לפני החג, בתקופה לא פשוטה. בשום קבוצה אחרת לא נתקלתי במעשה כזה".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובדף הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה. 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות