fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל נוף הגליל מאיימת לתבוע את מ. ס. אשדוד

בנוף הגליל טוענים כי בהסכם המכירה של שחקן יש סעיף שאומר שאם ישחק בליגה הלאומית, זה יהיה רק אצלם * המנכ"ל ברעם: "מבחינתנו זה הפרת הסכם ואנחנו מתכוונים לתבוע"
אוהד רבינוביץ (צילום חגאג רחאל)
אוהד רבינוביץ (צילום חגאג רחאל)

בהפועל נוף הגליל עדיין לא נרגעו מפניית הפרסה של הקשר אוהד רבינוביץ, שהעדיף לחתום בהפועל רמת גן. בנוף הגליל מתכוונים לתבוע את מ. ס. אשדוד, שלטענתם הפרו הסכם, שכן בזמנו, כשמכרו את רבינוביץ לאשדוד, דאגו להכניס סעיף בהסכם שאומר שבמידה והשחקן לא ישתלב ולא תהיה לו הצעה מליגת העל, יוכל לשחק בליגה הלאומית רק אצלם.

המנכ"ל גיל ברעם: "בהסכם המכירה של אוהד רשום במפורש שאם לא יתאקלם באשדוד ואם לא תהיה לו הצעה מליגת העל, יהיה חייב לחזור אלינו. עד כמה שאני יודע הפועל רמת גן לא בליגת העל… מבחינתנו זה הפרת הסכם ואנחנו מתכוונים לתבוע את אשדוד". אגב, את הופעת הבכורה שלו במדי רמת גן אמור רבינוביץ לעשות ביום שישי נגד… הפועל נוף הגליל.

"הפועל רמת גן מאוד רצו אותי ומשך אותי לשחק באזור המרכז. רציתי לנסות ולחוות משהו שונה, לכן הלכתי על ההצעה", מסביר רבינוביץ את החלטתו להעדיף את הפועל אמת גן על פני נוף הגליל.

-נוף הגליל לא היו אופציה?

"כן דיברו איתי, כן רצו אותי, ניהלנו משא ומתן ארוך ושקט, אבל הרגשתי שזה לא נכון בשבילי לחזור. הם היו נחמדים ואני מודה להם מאוד על ההצעה. אין לי ספק שבעתיד דרכינו עוד יצטלבו ואחזור לשחק במועדון הראשון שנתן לי במה בבוגרים".

על הדרבי הפרטי שלו אומר השחקן: "זה לא עוד משחק עבורי, זה מאוד מרגש ומשונה. הפועל נוף הגליל זה המועדון בו גדלתי ויש לי אליו המון סנטימנטים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות