fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אנחנו נשארים בליגה

קבוצת הנוער של הפועל נוף הגליל נשארה בליגת העל, בעקבות החלטת ההתאחדות לכדורגל לסיים את העונה * גם קבוצת נערים ב', שכבר ירדה נשארה בליגה הארצית
המאמן סמי מיכאלוב (צילום חגאג רחאל)
המאמן סמי מיכאלוב (צילום חגאג רחאל)

מסתבר שנגיף הקורונה מביא גם דברים טובים. החלטת התאחדות לכדורגל לסיים את הליגות הנמוכות וליגות הנוער, הביאה לכך שקבוצת הנוער של הפועל נוף הגליל תישאר בליגת העל לנוער. מנכ"ל המועדון גיל ברעם ויו"ר מחלקת הנוער אלי מיכאלי יכולים לנשום לרווחה, אחרי שנשארו בליגה של הגדולים.

בעונתה הראשונה בליגה נאבקה הקבוצה על חייה ובילתה בין המקומות 14, המוביל לליגה הלאומית, למקום ה- 15, המוביל למשחקי המבחן.

ליגת העל לנוער הסתיימה השבועה אחרי שהקבוצות הספיקו לשחק 23 משחקים, כשעל הנייר היו אמורות לשחק עוד 7 משחקים ובקופה היו עוד 21 נקודות.

עם החלטה על סיום העונה הייתה נוף הגליל מדורגת במקום  ה- 15 מתחת לקו האדום. גם האחרונה בטבלה, הפועל חדרה, ניצלה מירידה.

המאמן סמי מיכאלוב: "אני מברך על המהלך של ההתאחדות, במצב הנוכחי אין טעם לחדש את המשחקים, אני מאמין שגם על הדשא היינו מצליחים בסופו של דבר להישאר בליגה. אני מאמין שבעונה הבאה, עם מגרש ביתי אמיתי, אצטדיון גרין המשופץ, הדברים ייראו אחרת".

המנהל המקצועי של המחלקה, רועי כהן: "זו בשורה משמחת מאוד. אסור לשכוח שעברנו שנה קשה מאוד מבחינה לוגיסטית, ללא מתקן ביתי לאימונים ומשחקים וזה הקשה מאוד".

רועי כהן מאמין כי הקשיים שהקבוצה עברה העונה ישתלמו בעתיד "משתלם לאור המתקן המפואר שבונה ראש העיר רונן פלוט. תושבי העיר יזכו לראות קבוצת נוער טובה בליגת העל, מחלקה יותר טובה ומאמין שקבוצה בוגרת אטרקטיבית".

רועי כהן מסכם ואומר כי "בסוף יש גם דברים חיוביים מהמשבר הזה. אנחנו מחכים לחזור מהר ככל האפשר".

השוער דורון מיכאלי העלה פוסט מרגש, רגע לפני שהוא מסיים גיל נוער. "עוד עונה נגמרה עם הישארות בליגה, תודה על המון חוויות ובמיוחד בעונה האחרונה בליגת העל, מאחל שעד סוף הקריירה אמשיך לצבור הצלחות ורק לנצח".

היור אלי מיכאלי מברך את בנו השוער דורון מיכאלי (צילום יצחק סולומון)
היו"ר אלי מיכאלי עם בנו השוער דורון מיכאלי (צילום יצחק סולומון)

לא רק הנוער נשאר

לא רק קבוצת הנוער של הפועל נוף הגליל ניצלה מירידה, אלא גם קבוצת נערים ב' מהליגה הארצית מחוז צפון (ליגה שנייה), בהדרכת כדורגלן העבר יהודה זנו.

הקבוצה עברה עונה איומה ולמעשה ירדה ליגה, אלא שהחלטת ההתאחדות השאירה אותה בחיים.

הקבוצה דורגה במקום ה-15 והלפני אחרון עם 11 נקודות בלבד ושני ניצחונות בלבד לאורך כל העונה.

הקבוצה החזיקה בשיא שלילי: היא ספגה 80 שערים ב- 22 משחקי ליגה, הכי הרבה בליגה.

המאמן יהודה זהו: "החלטת ההתאחדות היא בונוס עצום עבורנו. בסך הכל הייתה לנו קבוצה חלשה מאוד והעובדה שלא היה לנו מגרש ביתי תרמה עוד יותר לעונה הגרועה שעברנו".

המנכל-ברעם-והמנהל-המקצועי-רועי-כהן (צילום-עצמי.)
המנכ"ל גיל ברעם והמנהל המקצועי רועי כהן
יכולים להיות מרוצים (צילום יצחק סולומון)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות