fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עדן חסון יפתח ביום רביע בשבוע הבא את אירועי הקיץ בנוף הגליל

צילום: דוברות עיריית נוף הגליל

 

 

 28.6 I   20:00 אמפי – פארק I הכניסה חופשית

 

עיריית נוף הגליל בשיתוף רשת המרכזים הקהילתיים ונופארק מציגה תכנית אירועי קיץ עשירה במופעים, הצגות ושלל פעילויות לילדים ולכל המשפחה. לרווחת התושבים, אירועי הקיץ יסובסדו על ידי העירייה והכניסה תהיה בחינם או בתשלום מוזל. יריית הפתיחה תהיה ביום רביעי הקרוב, במופע של עדן חסון  על במת האמפי – פארק. המופע יהיה פתוח לקהל הרחב ולהנאת הילדים הקטנים יתקיים בשעות הצהרים הפנינג מושקע בנופארק. אומנים נוספים שיופיעו על במה האמפי  בחודשי  קיץ: אושר כהן (1.8), להקת  LIKE QWEEN  ( 2.8) , פאר טסי ( 2.10) בשיתוף משרד התרבות והספורט. המחזמר "מרי לו" יעלה על במת היכל התרבות ברקוביץ ב 20.8 ולצד המופעים והצגות הילדים, יעלה ההיכל  סדרה של מופעי סטנדאפ במחיר מוזל לתושבי נוף הגליל: אורי חזקיה ( 11.7), אדיר מילר ( 29.8) בן בן ברוך (21.9) שלומי קוריאט ( 21.10)

 

 

 

מהעירייה נמסר כי במהלך חודשי הקיץ, יולי ואוגוסט יזמה מחלקת האירועים העירוניים, בהנהלתה של רדה ברמן ובשיתוף נופארק, סדרה של אירועי הפנינג והצגות ילדים במחיר סמלי על סך 10 שקלים בלבד.

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות