fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חוגגים אהבה ביקב בזלת הגולן

צילום: מיכאל גלעדי

 

סיפורו של יקב בזלת הגולן, הוא סיפור של אהבה ונתינה, למולדת, לרמת הגולן, לאדמה ולכרמים, לטעמים ולניחוחות, למבקרים היקרים שלנו ולחיים הטובים.

במהלך השבוע הקרוב נחל בחגיגות טו' באב, חג האהבה ובהתרגשות גדולה נערוך  נטיעת כרם חדש של ענבי מרלו ושיראז בצפון הגולן. קהל לקוחותינו מוזמן להגיע במהלך השבוע הקרוב 27.7-5.8/23 ולהנות מטעימות של אהבה עם יינות היקב על חשבון הבית!!!

 

כשעושים דברים מתוך אהבה, יש בהם נשמה ומשמעות. לכבוד טו' באב, בחרו יואב לוי, היינן והבעלים ובת זוגתו יעל פיודיק, המנהלת את מרכז המבקרים ותחום האירועים ביקב, להזמין את כל האוהבים והאוהבות לחגוג יחד איתם את חג האהבה ולהנות מטעימות של יינות היקב המשובחים על חשבון הבית!

מרכז המבקרים של היקב, מוקף בטבע גולני יפהפה, שילוב של נופי הבזלת והירוק מול נוף הכנרת, מפל מים המתחם היקב המשרה אווירת רוגע ושלוה בבאי המקום ומארח בתפריט מגוון, מנות מדויקות, שנעשות  במסעדת הפודטראק בצורת חבית שנבנה בהזמנה מיוחדת. המנות מוגשות בהתאמה ליינות היקב.

אם כבר הגעתם מומלץ לצפות בסרטון המתאר את סיפור היקב.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות