fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רשת היין והאלכוהול הרמיטאז' נפתחה באופן רשמי בעפולה!

יין ישמח לבב אנוש, ולתושבי עפולה והסביבה, צפויים חגי תשרי שמחים במיוחד. רשת היין והאלכוהול הרמיטאז', מהרשתות הגדולות והמובילות בארץ, נפתחה היום (ד׳) באופן רשמי בעפולה! הסניף נפתח בחגיגה מהסרטים שכללה כיבודים, קוקטיילים מיוחדים לטעימה חופשית, מוזיקה ומבצעים מיוחדים ליום הפתיחה בלבד, בנוכחות אבי אלקבץ ראש עיריית עפולה, הבעלים של קבוצת הרמיטאז׳, זיקי איראני והנשיא של קבוצת טמפו, ג׳קי בר. היה מדהים!
הבעלים של הרמיטאז׳, זיקי איראני ואבי אלקבץ ראש עיריית עפולה | צילום: גיל נוימן

בשורה משמחת לתושבי עפולה והסביבה: רשת היין והאלכוהול הרמיטאז', מהגדולות והמובילות בארץ, נפתחה היום (רביעי) באופן רשמי, ממש רגע ראש השנה.

רשת היין והאלכוהול הרמיטאז' הגיעה לעפולה | צילום: יח"צ הרמיטאז'

את הסניף ה-14 נפתח באופן חגיגי בנוכחות מכובדים וראש העיר. הפתיחה החגיגית כללה גלגל שווארמה, עמדות יין קוקטיילים לטעימה, די ג'יי שהקפיץ את האווירה עם מוזיקה משובחת ומבחר עצום של יינות ואלכוהול שנמכרו במבצעים מיוחדים לכבוד הפתיחה.

נשיא קבוצת טמפו, ג׳קי בר | צילום: גיל נוימן
רשת היין והאלכוהול הרמיטאז' הגיעה לעפולה | צילום: יח"צ הרמיטאז'

בהרמיטאז' מוכרים לכם לא רק את בקבוק היין, אלא הרבה-הרבה יותר

בהרמיטאז' מוכרים חוויה שלמה, ששמה את הלקוח במרכז. אחרי הכל, יין כל חנות או סופרמרקט יכולים למכור, אבל את כל עולם התוכן והסיפור המופלא שמאחורי כל בקבוק – את זה רק רשת מקצועית יכולה להציע. ולכן, כדי להעניק לכם את חוויית הקנייה המושלמת, כל מוכרני הרשת עוברים הכשרות מקצועיות, כך שבבואכם לרכוש יין תקבלו הסברים, ייעוץ והכוונה, וכמובן שלא תצאו מהחנות בלי לטעום.

ברשת הרמטיאז' מזמינים אתכם לבקר באחד מסניפי הרשת וליהנות מחוויית קנייה ייחודית ומעשירה. חג שמח.

סניף עפולה, רחוב קדרון 14

לרשימת כל סניפי הרשת >>>

לפרטים נוספים, טל': 9534*

לדף הפייסבוק של הרמטיאז' >>>

לאינסטגרם >>>

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות