fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לוחמי גדוד 412 במערך המילואים של חיל התותחנים, העניקו תעודות הוקרה לחברות צוות חינוך קיבוץ עין גב

תעודות הוקרה מחיילי התותחנים לצוות חינוך עין גב (צלום תקשורות)

* לוחמי גדוד 412 במערך המילואים של חיל התותחנים, העניקו תעודות הוקרה לחברות צוות חינוך קיבוץ עין גב, ארבל לזר, שירי לב ומעיין נער, שאירחו אותם במסירות בבית הילדים 'אורן', ואף דאגו להם במשך חודש וחצי, יחד עם תושבי הקיבוץ, לארוחות חמות, לכביסות ושלל פינוקים.

*מפקד הצוות, רס"ר גיא שלמוני, הודה על העזרה הרבה לה זכו חייליו בפרט והגדוד בכלל, ובירך על ההזדמנות שקיבלו, להשתלב במערך החינוך החברתי בקיבוץ ולהכיר את הדור הצעיר הנפלא שצומח בו. בנוסף לסיוע לחיילי צה"ל, כפר הנופש עין גב על שפת הכינרת, מארח זה שלושה חודשים, מאות משפחות שנאלצו לעזוב את ביתן מיישובי העוטף וקו העימות בצפון.

* מנכ"ל תיירות עין גב, חיים סתתיהו, וצוות התיירות, ערכו אירוע ט"ו בשבט שמח למפונים מיישובי הצפון והדרום המתגוררים בכפר הנופש עין גב. הילדים המפונים מגן יהלום ערכו מופע קצר. כמו כן, נערכו פעילויות ברוח החג, חולק שי לחג, נשתלו פרחים, נקראו שירי חג ונאמרה תפילה לשובם בשלום של כל חיילינו וכל החטופים והחטופות חזרה לביתם. אמן.

* לכבוד ט"ו בשבט, בבתים הסיעודיים "בשבילנו" של החברה לפיתוח הגליל, בקיבוצים להבות הבשן, דפנה וכפר הנשיא, קיימו פעילות מותאמת ומונגשת לדיירים. במהלך הפעילות, צוות המטפלים והדיירים שתלו פרחים עונתיים צבעוניים, צמחי תה ותבלין באדניות, שכעת מקשטות את חלונות המבנה נהנו מהריח, היופי והמגע של האדמה והצמחים, וכן העלו זיכרונות נעימים מעבודתם בגינותיהם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות