*צוות מנהל הסיעוד ואחיות אחראיות מבית החולים זיו בצפת התארחו לארוחת בוקר כחלק מיום עיון מקצועי שנערך בגולן. בין לבין הנושאים המקצועיים לקחו אתנחתא בביקור בחוות השדה-לבנדר, החדשה וביקור והרצאה ביקב בהט בעין זיוון, שם נהנו המשתתפים מטעימות יין וארוחה כיד המלך.

* עופר בהט הבעלים והיינן של היקב אמר: "כבוד הוא לנו לארח את המלאכים והמלאכיות בלבן העושים עבודת קודש בהצלת חיי אדם!". לחיים ולבריאות!

*סטודיו לשוקולד 'דה קרינה' ב'תיירות עין זיוון' אירח את ראש מועצה אזורית הערבה התיכונה מאיר צור, עם 40 מתיירני הערבה, שהגיעו לביקור בתיירות קיבוץ עין זיוון ונהנו מקטיף עצמי של דובדבנים בבוסתן בראשית, מריחות הלבנדר בחוות השדה החדשה, לגמו יין מצוין ביקב בהט, טעמו מכל סוגי הפרלינים והשוקולד בדה קרינה ורכשו גם הביתה כמובן. נשות הצוות של 'דה קרינה' קרן חמיאס מנהלת השיווק ולימור עזרא הצטלמו עם צור למזכרת.

*בוסתן 'בראשית' בעין זיוון בצפון רמת הגולן, מזמין לקטיף עצמי של דובדבן ותות עץ, באווירה חקלאית בלב המטעים וליהנות מהאטרקציה החדשה בבוסתן- טיול מודרך באופניים חשמליים עם אופניים מותאמים להורים ולילדים, העובר ב'שביל אלי כהן ז"ל' סמוך לבוסתן וכן טיול במיני טרקטורון חשמלי. בהמשך העונה יתווספו לקטיף העצמי גם פירות יער: אוכמניות, פטל אדום, אוסנה (פטל שחור), נקטרינה בטעם מנגו, אגס ועוד.

*שמרית ברזילי מנהלת שיווק תיירות עין-גב ויצחק גרניט המשווק האגדי של עין-גב, ערכו סיור סוכנים בגרמניה, במטרה לחדש ולחזק את הקשרים עם סוכנויות הנסיעות הגדולות בגרמניה שמביאות תיירים לארץ. בין היתר, הם שיתפו את הסוכנים בחידושים האחרונים בכפר הנופש עין-גב: בוילות החדשות שנבנו בתקופת הקורונה, בחדר היין ובמעדניה שנפתחה לאחרונה בתוך כפר הנופש.