fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יש לו דם

מ"מ מקום ראש העיר נוף הגלילי, אלכס גדלקין, הוכיח שיש לו דם, התייצב ותרם מנת דם * מי היא היפיפיה תכולת העיניים? * למה דוברת עיריית נוף הגליל לא הגיעה לעבודה? קצת רכילות רגע לפני הצום
בחור עם דם. גדלקין (צילום עצמי)
בחור עם דם. גדלקין (צילום עצמי)

*ממלא מקום ראש העיר נוף הגליל, אלכס גדלקין, הוכיח שיש לו דם ורגע לפני סיום השנה שעברה התייצב ולא בפעם הראשונה ותרם דם. בחור עם דם, ללא ספק.

 *אורחת בראש השנה בבית משפחת ליקוורניק במושב ציפורי: הבת דנה, זמרת המתגוררת בלונדון הגיעה לחגוג את החגים עם ההורים. המון מצב רוח היה שם וגם החברים מירי ודני

*עידו מויאל, בנם של אל באנדי (שי) מהולכים אחרת וזיוה, סגנית המנהלת בבית הספר יהלום בעפולה, כרע ברך בחג והציע נישואים לחברה גל. מזל טוב משפחת מויאל.

מזל טוב. עידו מויאל הציע (צילום עצמי)
מזל טוב. עידו מויאל הציע (צילום עצמי)

*הבית שאני המדהים הוא גם שף בכיר שהחל בימים אלה בעשייה קולינרית ב'ביגה' עפולה. בהצלחה.

*הזמיר והפייטן העפולאי, שגיב כנפו, נהנה עד הגג בוילה מפוארת באור עקיבא כשהגיע לשמח בקולו המרגש חתן וכלה, טליה ואליעזר בן הרוש. מברוק ענק.

*חיים (כהן) דולר מנוף הגליל חגג בראש השנה יום הולדת בתאריך העברי ואירח את כל השבט. גם לביית הכנסת הוא דאג להביא אוכל ושתייה. מיותר לציין שהשתייה החריפה נשפכה כמים.

*הרל"שית המצטיינת של מנכ"לית המכללה הטכנולוגית נוף הגליל, שרהלה חג'ג', עורכת אוטו טו חנוכת בית לביתה החדש והמפואר. בהצלחה.

*היפיפיה תכולת העיניים, אליה לוינסון ממד"א, בילתה  עם המשפחה  בעפולה ומייחלת ליום ש… בהצלחה.

תכולת העיניים. אליה לוינסון (צילום עצמי)
תכולת העיניים. אליה לוינסון (צילום עצמי)

*אבי מזרחי, האיש והסטורי מעפולה, עדיין לא התאושש מסגירת האולמות, ימים ספורים אחרי ש… נפתחו. רק הבן המתוק שלו, יאיר, מצליח להרגיע אותו בימים קשים אלה. לא נורא חבר, עוד יבואו ימים יפים יותר.

*מרים אריה מעפולה,  היא לא רק פדגוגית מוערכת מאוד, אלא גם אופה מעולה רוקחת קונפיטורות משובחת ומומחית לבישול, תשאלו את מי שהתענג על החבושים המפוארים, עוגת הדבש המיוחדת וריבת הדובדבנים המדהימה. כבוד.

*איציק מרקו מנוף הגליל, עכשיו איש נדל"ן מצליח, אירח את כל שבט מרקו בראש השנה. טוב שיש חגים, ככה כולם נפגשים…

*חדרה של דוברת עיריית נוף הגליל, אורנה בוחבוט, נותר השבוע מיותם, כי היא נכנסה לבידוד, לאחר מגע עם חבר כנסת לשעבר שאובחן כחיובי לנגיף. לא נורא יעבור.

*אבל מי שמכיר את הדוברת יודע שגם רחוק מהבוס שלה אין לה רגע דל והיא הייתה עסוקה מסביב לשעון בענייני עבודה.

*כוכבת "הבוזגלוס", פאני בוזגלו,  חגגה יום הולדת ואירחה את שולחן המתוקים של יאמיז בעפולה. אדיר עוזיאל הבעלים הגיע בכבודו ובעצמו לתת את הטאץ' שלו. שמענו שהיה טעים.

*שי וריבקי בוסקילה ממגדל העמק לקחו פסק זמן מהעומס וגע לפני הסגר עלו לגליל העליון לחתור בקייאקי כפר בלום. היה מרענן.

*ריטא חנא מנצרת מתרגשת מאוד לקראת עוד פרידה מאחיה ג'ורג', הסטודנט מצטיין לרפואה הלומד ברומניה. אין כמו אהבת אחים.

חולים עלה נכדים. הזוג הרשקוביץ (צילום עצמי)
חולים עלה נכדים. הזוג הרשקוביץ (צילום עצמי)

*האימא הרעיה הסבתא המדהימה, קלריס הרשקוביץ מנוף הגליל, פשוט מאוהבת בנכדים שלה. עבורם השמיים הם הגבול. המדור מצדיע.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות