תוצאת השנה בליגה הלאומית. ערב המחזור מכבי 'סנו' הוד"ש הייתה עם ניצחון בודד, והופיעה ללא בילי מקשפרד הפצוע וניב ברקוביץ' החולה. כל זה לא מנע מהקבוצה של איתי לוי לחולל הפתעה אדירה ולנצח את הפועל עפולה. יובל מיכאלי הוביל שישה שחקנים בדאבל פיגרס, קבע שיא קריירה עם 29 נקודות וקלע 7 שלשות מתוך ה-15 של קבוצתו. מנגד, הפועל עפולה רושמת הפסד לא צפוי באולם עתידים במשחק בו פיגרה לכל אורכו.

המאמן ניר קפלן לקח אחריות על מצב הקבוצה שמגמגמת לאחרונה והגיע עם ההנהלה לסיכום על סיום עבודתו במועדון. "הנהלת הקבוצה מודה לניר על עבודתו ומאחלת לו הצלחה בעתיד", נמסר מהמועדון. אחר הצהריים נפגשו ראשי הקבוצה עם מאמנם בעבר, רועי פרל, שחוזר הביתה אחרי 5 שנים. "אני חוזר הביתה ובאמת מתרגש, בסופו של דבר זה הבית שלי מגיל 6", אמר.

 כבר בפתיחת המשחק בהוד השרון, השלשות של המקומיים צללו באחוזים גבוהים והרבע הראשון נגמר ב-22:25. אופק גולדשטיין וגיא רושקים קבעו 26:33 בפתיחת הרבע השני, מנגד גיא דותן ועומר אלעל הגיבו בשלשות. יובל מיכאלי סגר את החצי הראשון עם 7 נקודות ברצף – 49:51 במחצית למקומיים. קרון דשילדס פתח את הרבע השלישי עם שלשה, אך יובל מיכאלי הגיב בשלשה משלו וחדירה קלה – 57:63 לביתיים. מיכאלי המשיך להיות בלתי ניתן לעצירה וקבר שתי שלשות ברצף, בעוד מנגד הפועל עפולה התקשתה מול ההגנה האזורית. עד סוף הרבע השלישי היתרון של מכבי 'סנו' הוד"ש נשמר – 68:79. ברבע האחרון שגיא זילברשלג, יובל מיכאלי ואופק גולדשטיין דאגו להשאיר את הנקודות באולם עתידים בדרך להפתעה אדירה 102-91.

הרבו להפועל עפולה: קרון דשילדס (9 אסיסטים) 19 נק', תומר פורת 15 נק', מייקל הוליפילד 13 ו-אסיסטים, עומר אלעל וגיא דותן 11 נק' כ"א.