fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תחרות "גביע אייל" לזכרו של הסייף בן נוף הגליל שלומי אייל ז"ל

אייל, שגדל בנצרת עילית, שימש בתפקידו האחרון כמנהל מחלקת הספורט במועצה אזורית גלבוע. הוא נחשב לדמות מוכרת ואהובה באזור הצפון ובמהלך השנים אימן אלפי סייפים צעירים. רגע השיא בקריירה שלו היה ב- 1984 באולימפיאדת לוס אנג'לס, שם ייצג את ישראל. אייל רשם מספר ניצחונות מרשימים וסיים במקום ה-19 המכובד.
הולכים בדרכו של שלומי. אחד הקרבות התחרות (צילום זיו ברק)
הולכים בדרכו של שלומי. אחד הקרבות התחרות (צילום זיו ברק)

"גביע אייל" בסייף התקיים לאחרונה לזכרו של הסייף הבכיר, שלומי אייל, בן נוף הגליל, שהלך לעולמו לפני שלוש שנים בגיל 60. התחרות התקיימה בקיבוץ משמר העמק.

אייל, שגדל בנצרת עילית, שימש בתפקידו האחרון כמנהל מחלקת הספורט במועצה אזורית גלבוע. הוא נחשב לדמות מוכרת ואהובה באזור הצפון ובמהלך השנים אימן אלפי סייפים צעירים.

רגע השיא בקריירה שלו היה ב- 1984 באולימפיאדת לוס אנג'לס, שם ייצג את ישראל. אייל רשם מספר ניצחונות מרשימים וסיים במקום ה-19 המכובד.

חלק מהמתחרים בתחרות (צילום זיו ברק)
חלק מהמתחרים בתחרות (צילום זיו ברק)

ממשיכים את פועלו של שלומי

"תחרות גביע אייל לזכרו של שלומי היא ציון דרך של סייפי העבר וההווה, להמשיך את פועלו ודרכו בהעצמת חשיבות ערכי הספורט, חינוך למצוינות, ערכי כבוד, סובלנות, קבלת האחר ומיצוי עצמי", אומר נתן אביטן, חניכו לשעבר של שלומי ואחד ממארגני התחרות.

למצטיין התחרות נבחר הראל עמרני, שזכה בקטגוריית גילאי 15 וקיבל גביע נודד ששלומי זכה בשנת 1974. הגביע ינדוד משנה לשנה בין מצטייני הטורניר. "התחרות הינה תחילתה של מסורת לכבוד שלומי אייל ז"ל",  אומר נתן אביטן.

בני משפחתו של שלומי ז"ל (צילום זיו ברק)
בני משפחתו של שלומי ז"ל (צילום זיו ברק)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות