fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכה להפועל נוף הגליל: דיוויד אקואה יטוס לחודש לאליפות אפריקה במאוריטניה

בגאנה מצפים בדריכות להגעתו של אקואה * נבחרת גאנה הצעירה נמצאת כעת במחנה אימונים לקראת הישורת האחרונה לאליפות, שתחל בעוד שבוע וחצי
דיוויד אקואה (צילום חגאג רחאל)
דיוויד אקואה (צילום חגאג רחאל)

מכה למוליכת טבלת הליגה הלאומית, הפועל נוף הגליל, שתחסר את הבלם המצטיין שלה, דיוייד אקוואה, לפחות חודש ימים. אקווה בן 20, קיבל זימון לנבחרת גאנה הצעירה, המתכוננת לאליפות אפריקה לנבחרות עד גיל 21, שתתקיים במאוריטניה.

נבחרת גאנה הצעירה נמצאת כעת במחנה אימונים לקראת הישורת האחרונה לאליפות, שתחל בעוד שבוע וחצי. בגאנה מצפים להגעת של אקווה, שכבר היה אמור לנחות שם, אבל השמיים הסגורים מנעו ממנו להמריא. אקווה שמקווה להשיג טיסה ראשונה מיד עם פתיחת השמיים ולהצטרף לנבחרת. היום (שבת) ערך בדיקת קורונה שלישית בימים האחרונים, לקראת הטיסה המיוחלת.

אקווה הוא בורג מרכזי בשיטת שלושת הבלמים, אותה הנהיג השנה המאמן ירון הוכנבוים והפך לציר מרכזי בהגנה והיעדרו יכול להיות משמעותית ביותר עבור הקבוצה, שמקווה לשמור על המקום הראשון בטבלה המוביל לליגת העל.

על הפרק נכון לרגע זה: לימה ישחק ביום שני בטדי נגד הפועל ירושלים ומיד ובאמצע הלילה יטוס לגאנה, כשהשמיים אמורים להיות כבר פתוחים.

דולב אזולאי (צילום אתר מכבי נתניה)
דולב אזולאי (צילום אתר מכבי נתניה)

דולב אזולאי בדרך?

המאמן הוכנבוים ביקש מהמנכ"ל, גיל ברעם, לארגן מחליף בעל שיעור קומה לאקווה, שמו של בלם מכבי נתניה דולב אזולאי הועלה. אלא שנכון לרגע זה אזולאי, שעזב את הקבוצה לפני 3 עונות, לא מתלהב לחזור לליגה הלאומית, מה גם שיש לו חוזה "כבד" במכבי נתניה גם לעונה הבאה.

בנוף הגליל שומרים על אופטימיות זהירה בנושא אזולאי. "כל עוד חלון העברות לא נסגר, הכל יכול לקרות", הם אומרים.

הערב (מוצאי שבת) ומחר בבוקר תקיים נוף הגליל אימונים מסכמים לקראת הפועל ירושלים, בשני בטדי.

לחדשות ספורט נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות