fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגלן העבר בני סולומון: "הדשא נראה מצוין, עושה חשק לחזור לשחק"

שיחק בקבוצה בימים בהם עדיין נקראה הפועל קריית נצרת. סולומון זכה לסיור פרטי באצטדיון המרהיב מלא אחר מאשר ראש העיר, רונן פלוט, שהאצטדיון הוא הבייבי הפרטי שלו.
סיור פרטי. פלוט וסולומון (צילום עצמי)

"וואו, זה מדהים. איזה יופי של מתקן", התפעל שוב ושוב כדורגלן העבר של הפועל נוף הגליל, בני סולומון, ששיחק בקבוצה בימים בהם עדיין נקראה הפועל קריית נצרת. סולומון זכה השבוע לסיור פרטי באצטדיון המרהיב מלא אחר מאשר ראש העיר, רונן פלוט, שהאצטדיון הוא הבייבי הפרטי שלו.

פלוט הראה והתגאה באצטדיון היפה באזור, ששופץ ושודרג במשך כשנה אחת. סולומון לא הפסיק להתפעם. הוא שייך לדור המייסדים של המועדון, ששיחקו במגרש בו לא היה דשא במגרש מע"צ המיתולוגי. "הדשא נראה מצוין, עושה לך חשק לחזור לשחק", אמר סולומון לפלוט וסיפר לו כי במגרש עליו גדל רק חבל הפריד בין הקהל למגרש, יציעים לא היו ("הקהל ישב על גבעות מסביב למגרש") וכשירד גשם כבד המשחק היה מבוטל ("אז לא הייתה מערכת ניקוז כמו היום").

סולומון (מימין) בדרבי ותיקים בשנות ה-70 עוד לפני שנמגרש נקרא עש גרין
סולומון (מימין) בדרבי ותיקים בשנות ה-70 עוד לפני שהמגרש נקרא ע"ש גרין

"עשית משהו גדול. כל הכבוד לך"

בני סולומון, שמקפיד להגיע למשחקי הבית של הקבוצה מייחל שהקורונה תעבור ושקהל יוכל לחזור לצפות במשחקים. "עשית משהו גדול. כל הכבוד לך", אמר לפלוט שהתגאה: "היה כאן אצטדיון ישן ורעוע, בהחלט לא מתאים ל- 2020, חשבתי שלמען חובבי הכדורגל בעיר ויש כאלה המון, צריך לשפץ מהיסוד את המגרש", ענה לו רונן פלוט, שהשבוע, עם תחילת האימונים של הפועל נוף הגליל במגרש המשופץ, הסתובב בגאווה כמו חתן ביום חתונתו וזכה למחמאות מכל עבר.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות