fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל מגדל העמק: חיים לוי התפטר, עומרי ביטון יחליף אותו

מאמן הקבוצה חיים לוי הודיע הערב כי החליט לסיים את תפקידו בקבוצה. המאמן עומרי ביטון יחליפו. סהר עדן ועדן בן מנשה עזבו
מועמד ראוי. עומרי ביטון (צילום חגאג רחאל)
עומרי ביטון (צילום חגאג רחאל)

זעזוע בהפועל מגדל העמק: בתום אימון הערב שהתקיים היום (רביעי), הודיע מאמן הקבוצה חיים לוי כי החליט לסיים את דרכו במועדון. כזכור, לוי התמנה לתפקיד במהלך העונה שעברה, בעקבות התפטרותו של המאמן אילן סויסה ז"ל, וחזר למעשה לקדנציה שנייה בקבוצה.

מי שייכנס לנעליו יהיה המאמן עומרי ביטון, שאימן בשנים האחרונות בקבוצת הנוער של המועדון.

מנהל הקבוצה דרור כהן מסר בתגובה: "הבהרנו לו שלא בטוח שנוכל לצרף שחקנים חדשים בטח לא בזמן הקרוב, מתחילת שנה דובר על זה שאנחנו הולכים לשנה כלכלית. היה תיכנון מלכתחילה להגיע לינואר ולראות איך אנחנו בצבירת נקודות, החודש ושבוע שלא שיחקנו לא שיפר את מצבנו. אנחנו נשאר עם הסגל הקיים כלכלית, למרות שכמו שזה נראה כן יש לנו בעיה בסגל מאוד מצומצם, 2 שחקנים פצועים, שחקן חיובי לקורונה ו-4 שחקנים לא קיבלו עדיין תשובה, זה לא מלבב להעביר אימון ל12 שחקנים אבל זה המצב כרגע. אנחנו נשב ונארגן את הקבוצה מחדש להמשך העונה המאתגרת".

עדן בן מנשה וסער עדן עזבו

במקביל לכך, קשרה של הפועל מגדל העמק בחצי העונה האחרונה, עדן בן מנשה עזב את המועדון וחתם בהפועל הרצליה. כמו כן, גם סער עדן עזב את המועדון וחתם בהפועל רעננה.

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות