fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל נוף הגליל הולכים בעונה הבאה על מבצע "ושבו בנים"

המטרה: להחזיר הביתה את שלושת הכדורגלנים הן תורג'מן, זניה ברקמן ומוטי מלכה * זה לא יהיה פשוט, שכן דרישות השכר שלהם גדולות על המועדון בשלב זה, אבל בנוף הגליל מאמינים ומקווים שיתפשרו
הפועל נוף הגליל - אחד החלוצים הטובים מוטי מלכה (צילום חגאג רחאל)
הפועל נוף הגליל - אחד החלוצים הטובים מוטי מלכה (צילום חגאג רחאל)

במסגרת ההערכות לעונה הבא, הולכים בהפועל נוף הגליל על מבצע "ושבו בנים". המטרה: להחזיר למועדון את שלושת בוגרי מחלקת הנוער, מוטי מלכה, זניה ברקמן ובן תורג'מן, כדי ליצור לקבוצה צביון מקומי.

למרות המטרה המוצהרת להחזיר אותם הביתה, זה לא יהיה כל כך פשוט. "שם המשחק הוא כסף, אם ישלמו לא תהיה להם בעיה לחזור, אבל לא בטוח שנוף הגליל מסוגלת לשלם להם את מה שמגיע להם", אומר גורם בסביבתם.

הוכתר בעונה שעברה. זניה ברקמן (צילום חגאג רחאל)
יחזור מכפר סבא? זניה ברקמן (צילום חגאג רחאל)

מתחיל ונגמר בכסף

המגן השמאלי בן תורג'מן עזב לפני כעשור להפועל באר שבע, עשה שם שנים יפות וזכה באליפויות. היום הוא בבני סכנין עושה עונה יפה בדרך לליגת העל.

זניה ברקמן עלה עם הפועל כפר סבא לליגת העל על חשבון… נוף הגליל ותקע יתד בהרכב שלה גם בליגה הבכירה. כפר סבא בדרך להבטחת ההישארות בליגת העל.

מוטי מלכה שוחרר מנוף הגליל לפני 3 שנים, ירד לליגה א' לצורך עלייה בגדול. היום הוא אחד החלוצים הטובים בליגה הלאומית. בינואר האחרון היה על סף חזרה, אולם בני סכנין סירבה לשחרר אותו.

כאמור, יש רצון לראות אותם בעונה הבאה בנוף הגליל, אולם בשנה שהוגדרה כ"עונה פיננסית", יצטרך המנכ"ל גיל ברעם לפתוח את הכיסים אם ירצה לראות את השלושה חוזרים הביתה.

בן תורגמן השבוע אחרי שחתם בסכנין (צילום דוברות בני סכנין)
בן תורגמן אחרי שחתם בסכנין (צילום דוברות בני סכנין)

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות