fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגדל העמק: מועצת העיר אישרה תוספת של 37 מיליון שקלים לתקציבי פיתוח

התב"רים מיועדים להקמת והשלמת בניית מעון יום שיקומי, שדרוג האמפיתאטרון העירוני, הקמת בית ספר חדשני בשכונת "קריית בגין", הנגשת מוסדות ציבור, חידוש מוסדות חינוך וסלילת כבישים ועבודות פיתוח
צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

מגדל העמק ממשיכה בתנופת הבניה והפיתוח שלה שבאה לידי ביטוי בביסוס החוזקות והמנופים של העיר כמו תנופת בניה, זכיה בפרס החינוך הארצי ומוקד תעסוקה אזורי עם שלושה אזורי תעשיית היי-טק.
בישיבת מועצת העיר האחרונה אושרו תב"רים (תקציב בלתי רגיל) לפרויקטים שונים ברחבי העיר בסכום מרשים של 37 מיליון שקלים. התב"ר הינו תקציב תוספתי שאינו נכלל בספר התקציב השנתי ומהווה תוספת לתקציב העירייה שעמוד על סך 232 מיליון שקלים.

תקציבי הפיתוח שאושרו מיועדים להקמת פיתוח הפרוייקטים הבאים: מעון יום שיקומי בעלות של 8.5 מיליון שקלים, שדרוג האמפיתאטרון העירוני בעלות של 8 מיליון שקלים, חידוש מבנים בבתי ספר "יערת העמק" ו"חב"ד בנות" בעלות של 1.5 מיליון שקלים, השלמת תקציב לבניית בית ספר חדשני ב"קריית בגין" בעלות של 5 מיליון שקלים כתוספת להרשאה כספית בסך 15 מיליון שקלים, הנגשת מוסדות ציבור בעלות של 2 מיליון שקלים, עבודות פיתוח, שדרוג כבישים ומדרכות בעלות של כ-10 מיליון שקלים, בניית מקווה נשים בשכונת "מצפה העמק" בעלות של 2 מיליון שקלים, הקמת שלוחת מתנ"ס ומגרשי ספורט ב"קריית בגין" בעלות של 3.5 מיליון שקלים.
ראש העיר אלי ברדה אמר: "מגדל העמק נמצאת בתנופת פיתוח ובנייה וקוצרת הישגים ופרסים כמו פרס החינוך הארצי וניהול תקציב עירייה מקצועי ומאוזן. המשבר הפוליטי שכלל חמש מערכות בחירות בארבע שנים, אי אישור תקציב המדינה ומשבר נגיף ה"קורונה" לא בלמו את תנופת הפיתוח של מגדל העמק שממשיכה לבנות אלפי יחידות דיור, להתחדש ולפרוח בסימן ט"ו בשבט כל שנה למען העיר ותושביה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות