fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

TED יזמים חברתיים ב"זום"

מיזם ייחודי ומיוחד של קהילת הבוסתן בנוף הגליל שעורכת במהלך חול המועד סוכות הרצאות ווידאו של יזמים חברתיים הפועלים למען נוף הגליל והסביבה.
סמליל עמותת הבוסתן
סמליל עמותת הבוסתן

קהילת "הבוסתן" בנוף הגליל עורכת בחול המועד סוכות (יום שני, 05.10) מיזם ייחודי ומרתק ובו ארבעה יזמים ופעילים חברתיים יספרו את סיפורם האישי ויציגו את המיזם שלהם למען תושבי נוף הגליל והאזור.

הבוסתן הוא מיזם משותף של תושבי נוף הגליל לבניית חיים משותפים בעיר. הבוסתן פועל למען קירוב בין המגזרים השונים ולחיזוק תחושת השייכות לעיר.

עלון המיזם
עלון המיזם

מי המשתתפים?

מי שיספרו את סיפורם ויציגו את המיזמים שלהם הם השחקן הישאם סלימאן, ששיחק בין היתר בסדרה "פאודה" של YES ובסדרת הנוער "אילת". הישאם ייסד את תאטרון הפרינג' הראשון בעיר נצרת והקים בו לראשונה גם אקדמיה לתאטרון והפעיל החברתי, תושב נוף הגליל, משה גרוסמן שייסד את עמותת "נעל"ה- נצרת עילית למען הזולת" , הפועלת למען כל תושבי העיר.

בנוסף לכך, גם ד"ר רים יונס בקלי, רופאה בכירה בבית חולים כרמל ומרגלית אופיר גוטלר, דוקטורנטית ועמיתת מחקר, צפויות לקחת חלק בהרצאת הווידאו של קהילת הבוסתן. השתיים חברות בפורום האזרחי לקידום הבריאות בגליל.

להרשמה וקבלת קישור ל-"זום": 052-4696812 (ניר)

 

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

כבר הורדתם את האפליקציה של ידיעות הגליל וידיעון עפולה? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

אנדרואיד: לחצו כאן!

אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות